2018: нагорода від Red Dot Design Award.
Високі функціональні характеристики спортивного мотовсюдиходу, які вам по кишені: 2-місні моделі Maverick DS Turbo потужністю 135 кінських сил вражають своїми конструктивними особливостями нового покоління, здатними до їзди в будь-яких умовах місцевості, та неперевершеною універсальністю. Цей швидкісний мотовсюдихід з приголомшливою продуктивністю і контролем залишить суперників далеко позаду себе в пилюці.
Мотовсюдиходи | Колір | Потужність, к.с. | Ціна, євро |
---|---|---|---|
Maverick DS Turbo R | сірий (Catalyst Gray) | 135 | 26 850 |
Maverick DS Turbo RR | сірий (Catalyst Gray) | 200 | 29 200 |
Чутливість керування й удосконалені функціональні характеристики стають доступними як ніколи раніше з мотовсюдиходом Maverick DS Turbo потужністю 135 кінських сил. Його точно налаштований двигун Rotax ACE з турбонаддувом, подібно до своїх більших братів, виробляє належний крутний момент та плавну безступінчасту передачу потужності, щоб залишати суперників далеко позаду на фінішній прямій.
З повітрозабірником і системою випуску, оптимізованими для забезпечення максимальної потужності, ККД і чутливості двигуна до відкриття дросельної заслінки, мотовсюдихід Can-Am Maverick DS ніколи не відчуватиме нестачу швидкості чи потужності. Три повітрозабірника збільшеного розміру, розташовані поза робочою зоною, забезпечують надходження чистого повітря до двигуна та варіатора й підтримують низький рівень температури, а спортивна вихлопна труба створює характерне для двигуна Rotax ACE ревіння під час випуску відпрацьованих газів.
Мотовсюдиходи Maverick мають надлегку міцну раму, виготовлену з найвищого сорту двофазної сталі марки 980. І що це означає? На 53% краща крутильна жорсткість і на 20% легша вага, ніж у моделі найближчого конкурента.
Компактний високоефективний варіатор із системою швидкого спрацьовування конфігурації X (QRS-X), відкалібрований для роботи з турбонаддувним двигуном, майже повністю усуває ефект затримки без перемикання передач або розриву потоку потужності під час уповільнення ходу. Його великий привід з довгим, широким і товстим пасом на сьогоднішній день досі залишається нашою найнадійнішою конструкцією з тридисковим шківом.
Чотириважільна торсіонна підвіска на поздовжніх важелях конфігурації Х (ТТХ) від Can-Am з довжиною ходу 51 см має поздовжній важіль як у перегонових вантажівок і три важелі, призначені для контролю розхилу й забезпечення незмінно оптимальної геометрії контакту з поверхнею під час їзди, навіть у режимі тривалого збільшеного ходу підвіски. Результат? Безпрецедентна передача потужності на колеса, практично без паразитного підрулювання на вибоїнах, висока чутливість рульового керування й більше впевненості на високих швидкостях.
Оснащений подвійним трубчастим A-подібним важелем і стабілізатором поперечної стійкості, розташованим перед D-подібним кермом перегонового типу зі швидкою зміною передатного числа рульового механізму, тридіапазонною системою динамічного підсилювача рульового керування (DPS) і системою інтелектуального керування дроселем (iTC), мотовсюдихід Maverick X3 відрізняється точною керованістю навіть в умовах найбільш пересіченої місцевості або на високій швидкості.
Все на своїх місцях, від педалі акселератора і гальм центрального розташування, як у спортивних автомобілів, до плаского рульового колеса перегонового типу з регульованим кутом нахилу в інтервалі до 25° вгору та вниз. Сидіння з регулюванням у чотирьох положеннях: 5 см по висоті й 15 см вперед-назад, простота встановлення додаткового обладнання і вбудована проводина дозволяють по-справжньому пристосувати кабіну до вимог її власника.
Завдяки низькому розташуванню сидінь водій і пасажир опиняються ніби поміщеними в капсулу, таким чином, вони відчувають кожний рух транспортного засобу, злившись з ним в одне ціле, без зменшення кліренсу транспортного засобу. Висока і домінуюча постава мотовсюдихода покращена завдяки суцільнолитим сидінням на зразок сидінь у гоночних автомобілях з ідеальною опорою, розподілом ваги і 4-позиційним регулюванням.
Відчуйте по-справжньому впевнену їзду з 14-дюймовими литими алюмінієвими колісними дисками і 30-дюймовими восьмишаровими шинами Maxxis Carnivore. Створені для підкорення пересіченої місцевості, ці шини мають міцні грунтозачепи й ненаправлений малюнок протектора для забезпечення більш плавної їзди.
Мотовсюдиходи Maverick X3 DS Turbo оснащені комбінованими амортизаторами SHOWA HPG Piggyback 2.5 на всіх чотирьох кутах з регулюванням швидкості стиску (передні та задні) й регулятором нижньої точки ходу (задні), які забезпечують належний ступінь точності та адаптивності до будь-яких умов їзди.
Будьте готові до будь-яких умов, від пустелі й піщаних дюн до скелястої місцевості або позашляхових трас, з дверцятами на чверть прорізу й домінантною високою поставою транспортного засобу, що забезпечує оптимальні ходові якості в умовах бездоріжжя без погіршення оглядовості під час їзди.
Колір | сірий (Catalyst Gray) |
---|---|
Двигун | |
Тип | 135 к.с. (101 кВт), 900 см³, трициліндровий двигун з турбонаддувом Rotax ACE (покращена ефективність згоряння) із рідинним охолодженням і високопродуктивним повітряним фільтром |
Система подачі палива | Система інтелектуального керування дроселем (iTC) з електронним впорскуванням палива (EFI) |
Трансмісія | Варіатор рDrive із системою швидкого спрацьовування (QRS-Х) з посиленою вентиляцією, L / H / N / R / P |
Приводний механізм | Привід з можливістю перемикання режимів роботи на 2/4 колеса з автоматичною системою блокування переднього диференціалу Visco-Lok |
Рульове керування з підсилювачем | Високомоментна тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS) |
Підвіски | |
Передня підвіска | Подвійні A-подібні важелі зі стабілізатором поперечної стійкості/довжина ходу 51 см |
Передні/Задні амортизатори | Комбіновані амортизатори SHOWA HPG Piggyback 2.5 (двошвидкісне стиснення, двоступенева пружина) |
Задня підвіска | 4-важільна торсійна підвіска на поздовжніх важелях Х (ТТХ) зі стабілізатором поперечної стійкості, довжина ходу 51 см |
Гальма | |
Передні гальма | Два вентильованих гальмівних диска 262 мм з гідравлічними двопоршневими супортами |
Задні гальма | Два вентильованих гальмівних диска 248 мм з гідравлічними двопоршневими супортами |
Шини/колісні диски | |
Передні/Задні шини | Maxxis Carnivore 30 x 10 x 14 дюймів (76,2 x 25,4 x 35,6 см) |
Колісні диски | 14-дюймові литі алюмінієві |
Розміри | |
Д х Ш х В | 335 x 163 x 166 см |
Колісна база | 259 см |
Кліренс | 35,6 см |
Вага (суха) | 701,3 кг |
Рама/каркас | Двофазна сталь 980 |
Вантажомісткість | 91 кг з системою швидкого кріплення LinQ |
Багажний простір | Загальний: 9,4 л Речовий ящик: 6,2 л Центральна консоль: 3 л Підстаканники: 0,4 л |
Ємність паливного баку | 40 л |
Характерні властивості | |
Приладова панель | Цифрова з дисплеєм 4,5 дюймів (11 см) завширшки та клавіатурою: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення передачі, індикатори спортивного режиму/режиму ECO, ременів сидіння й повного приводу, діагностичний центр, годинник, автоматичне відключення |
Катеринка | Опція |
Прилади | Розетка постійного струму 10A типу запальнички в центральній консолі, магнето 650 Вт |
Освітлення | Світлодіодні фари й хвостові ліхтарі |
Протиугінна система | Радіочастотна система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) з кнопкою запуску/вимкнення |
Захист | Інтегрований передній бампер, дверцята на чверть прорізу, повний захист днища з високомолекулярного поліетилену та задній буксирний гак |
Заводська | 2 роки |
Купити квадроцикли Can-Am у мотосалоні BRP Логос-Київ.
Напишіть вігук про мотосалон Логос-Київ.