Это круче "ЧЕРНОЙ ПЯТНИЦЫ"!
Благодаря активной поддержке компании-производителя мы снижаем цены!

Maverick X3 X mr Turbo RR

Ціна: 30 700

Відтепер з переднім блоковним диференціалом з технологією Smart-Lok і спеціальною настройкою всіх компонентів для долання найважчих перешкод в умовах вологого ґрунту, цей мотовсюдихід є найширшим у сімействі Maverick, оснащений підвіскою з довжиною ходу 56 см і 30-дюймовими (76 см) армованими шинами ITP Cryptid для забезпечення оптимальних ходових якостей під час їзди по грязі.

мотовсюдихід-брудохід Can-Am Maverick X3 Xmr Turbo

Ширина 188 см для оптимальних функціональних характеристик

Ось що трапляється, коли наші інженери та гонщики потребують розширення горизонтів можливостей: модель Maverick X3 X mr Turbo RR 188 см завширшки оснащено підвіскою TTX з геометрією перегонового типу, яка добре узгоджується з високоефективними амортизаторами, колісними дисками й шинами, обраними для забезпечення абсолютної керованості та контролю, коли ви продираєтесь хтозна-куди глибокою багнюкою.

мотовсюдихід-брудохід Can-Am Maverick X3 Xmr Turbo

Лідер у галузі – двигун потужністю 195 кінських сил

Час занурюватись! Двигун Turbo RR потужністю 195 кінських сил немов би піднявся на поверхню з темних глибин ваших «найбрудніших» фантазій, і це не сон: цей монстр – реальний, і він може бути вашим. Повністю оновлений зсередини та ззовні, він готовий перетворити всю свою безжальну лють в нестримну потужність, яка домчить вас будь-куди так, що аж мурахи по шкірі. То ж беріть із собою друзів – воно того варте!

мотовсюдихід-брудохід Can-Am Maverick X3 Xmr Turbo

Система повного блокування переднього диференціала під час руху Smart-Lok з режимом їзди по грязі (MUD)

Новий рівень зчеплення з поверхнею, спеціально налаштований для їзди по грязі: Smart-Lok – це реальна система повного блокування переднього диференціала під час руху з різними режимами електронного автоматичного керування. За допомогою клавіатури є можливість перемикати такі режими роботи: на 4 колеса Mud (режим їзди по грязі), Trail (режим їзди позашляховими трасами) або вмикати автоматичний режим. Використовуючи різні датчики й дані, система майже миттєво блокує диференціал, застосовуючи належний ступінь навантаження у потрібний момент часу. Отримайте максимальне зчеплення з поверхнею, зберігаючи маневреність на низьких швидкостях.

* Систему Smart-Lok розроблено спільно з компанією TEAM Industries, галузевим лідером на ринку приводних механізмів.

мотовсюдихід-брудохід Can-Am Maverick X3 Xmr Turbo

Повітрозабірники варіатора і двигуна вищого розташування

Візьміть із собою шноркель! Не лише вам необхідно дихати, ваш Maverick X3 X mr також потребує повітря. Завдяки розташованим на рівні даху шноркельним повітрозабірникам варіатора і двигуна, ви почуєте ревіння повітря, що обдуває машину й жадібно всмоктується двигуном Rotax. Він не зможе зупинитись, доки ви не опинитесь у місці призначення, лишивши всі перешкоди позаду.

мотовсюдихід-брудохід Can-Am Maverick X3 Xmr Turbo

Удосконалений нагнітач турбонаддуву, покращена система охолодження

Коротко кажучи, з новими поршнями, новим проміжним охолоджувачем, збільшеним нагнітачем турбонаддуву від Rotax і повітряною камерою з підвищеною інтенсивністю всмоктування турбонаддувні моделі Maverick X3 мають не лише кращі ходові якості, але й кращий захист від перегріву двигуна, а отже й неперевершену надійність у найекстремальніших умовах їзди.

мотовсюдихід-брудохід Can-Am Maverick X3 Xmr Turbo

Трансмісія з системою швидкого спрацьовування QRS-X

Відв’яжись на повну. Компактний високоефективний варіатор із системою швидкого спрацьовування конфігурації X (QRS-X), відкалібрований для роботи з турбонаддувним двигуном, майже повністю усуває ефект затримки без перемикання передач або розриву потоку потужності під час уповільнення ходу. Його великий привід з довгим, широким і товстим пасом на сьогоднішній день досі залишається нашою найнадійнішою конструкцією з тридисковим шківом.

мотовсюдихід-брудохід Can-Am Maverick X3 Xmr Turbo

Підвіска TTX

Безвідмовна робота у багнюці. Чотириважільна торсіонна підвіска на поздовжніх важелях конфігурації Х (ТТХ) від Can-Am з довжиною ходу 51 см має поздовжній важіль як у перегонових вантажівок і три важелі, призначені для контролю розхилу й забезпечення незмінно оптимальної геометрії контакту з поверхнею під час їзди, навіть у режимі тривалого збільшеного ходу підвіски. Результат? Безпрецедентна передача потужності на колеса, практично без паразитного підрулювання на вибоїнах, висока чутливість рульового керування й більше впевненості на високих швидкостях.

мотовсюдихід-брудохід Can-Am Maverick X3 Xmr Turbo

Кліренс, оптимізований для їзди по грязі

Сантиметри мають значення. Не у виставковій залі, а коли ви просуваєтесь уперед, застосовуючи всю потужність до останньої краплі. Завдяки загальному збільшенню кліренсу на 5 см до 41 см, мотовсюдихід Maverick X3 X MR Turbo RR просто не зможе зупинитись, доки ви не опинитесь у місці призначення, лишивши всі перешкоди позаду.

мотовсюдихід-брудохід Can-Am Maverick X3 Xmr Turbo

Центральна консоль, фарбована у колір ходової частини і фірмова підсвітка

Унікальне стилістичне виконання в заводській комплектації. Нове зовнішнє забарвлення одразу легко помітити, а те що всередині – це зовсім інша справа. Нова крута центральна консоль, фарбована у колір ходової частини, та багатофункціональна цифрова приладова панель із дисплеєм діагоналлю 7,6 дюймів роблять орієнтовану на водія та пасажира кабіну Ergo-Lok набагато більш стильною та привабливою.

мотовсюдихід-брудохід Can-Am Maverick X3 Xmr Turbo

30-дюймові шини ITP Cryptid, 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски з бедлоками

Ця машина й справді крута, але як її, з усім її начинням, опустити на землю й примусити працювати? Відповідаємо: 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски з бедлоками, «одягнуті» в 30-дюймові шини ITP Cryptid надміцної конструкції з агресивним малюнком протектора, дозволяють максимально скористатися усіма можливостями Maverick X3. Ви готові до підкорення світу?

мотовсюдихід-брудохід Can-Am Maverick X3 Xmr Turbo

Лебідка на 2041 кг з синтетичним тросом

На перший погляд, лебідку зміненого розташування на 2041 кг з синтетичним тросом, роликовим тросоукладником, переднім і заднім анкерними гаками для витягування застряглих транспортних засобів можна вважати надмірною розкішшю, але серед тих, хто намагається наздогнати мотовсюдихід X mr, хтось обов’язково застрягне, «сяде в калюжу». То ж треба їх рятувати! До того ж, відверто кажучи, якщо ви жодного разу не користувалися лебідкою, ви не знаєте, що таке справжня їзда по грязі!

Специфікації MAVERICK X3 X MR TURBO RR 2020 року

Двигун 195 к.с. / 183 Н∙м, трициліндровий двигун з турбонаддувом Rotax ACE (покращена ефективність згоряння) 900 см³, рідинне охолодження із вбудованим проміжним охолоджувачем, високопродуктивним повітряним фільтром і повітрозабірником двигуна стратегічного розташування
Система подачі палива Система інтелектуального керування дроселем (iTC) з електронним впорскуванням палива (EFI)
Трансмісія Варіатор з системою швидкого спрацьовування X (QRS-X) і посиленою вентиляцією зі стратегічним розташуванням повітрозабірників варіатора і вихлопної труби, L / H / N / R / P
Приводний механізм Передній диференціал, що блокується з ексклюзивною технологією Smart-Lok**. Справжня 4-діапазонна система контролю тяги: 2 × 4 заблокований передній диференціал/4 MUD (режим брудової їзди)/ 4 TRAIL (режим їзди позашляховими трасами)
**Систему Smart-Lok розроблено спільно з компанією TEAM Industries, яка є галузевим лідером на ринку приводних механізмів
Рульове керування з підсилювачем Високомоментна тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS)
Підвіски
Передня підвіска Подвійні A-подібні важелі як у перегонових вантажівок зі стабілізатором поперечної стійкості/довжина ходу 56 см
Передні амортизатори Комбіновані амортизатори FOX 2.5 PODIUM Piggyback QS3 з регулюванням ступеня стиску
Задня підвіска 4-важільна торсійна підвіска на поздовжніх важелях Х (ТТХ) зі стабілізатором поперечної стійкості та нижніми важелями дугоподібної конструкції, довжина ходу 56 см
Задні амортизатори Комбіновані амортизатори FOX 2.5 PODIUM Piggyback QS3 з регулюванням ступеня стиску та нижньої точки ходу
Гальма
Передні гальма Два вентильованих гальмівних диска 262 мм з гідравлічними двопоршневими супортами
Задні гальма Два вентильованих гальмівних диска 248 мм з гідравлічними двопоршневими супортами
Шини/колісні диски
Передні шини ITP Cryptid 30 x 9 x 14 дюймів (76 x 23 x 36 см)
Задні шини ITP Cryptid 30 x 11 x 14 дюймів (76 x 28 x 36 см)
Колісні диски 14-дюймові литі алюмінієві з бедлоками
Розміри
Д х Ш х В 336 x 189 x 173 см
Колісна база 259 см
Дорожній просвіт 41 см
Вага (сухого) 783 кг
Рама Двофазна сталь 980
Вантажомісткість 91 кг з системою швидкого кріплення LinQ
Багажний простір Загальний: 9 л
Речовий ящик: 6 л
Центральна консоль: 3 л
Підстаканники: 0,4 л
Ємність паливного баку 40 л
Характерні властивості
Приладова панель Цифрова, з дисплеєм 7,6 дюймів (19 см) завширшки та клавіатурою: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення передачі, індикатори спортивного режиму/режиму ECO і ременів сидіння, діагностичний центр, годинник
Лебідка Лебідка на 2041 кг з синтетичним тросом
Захист Передній бампер, напівдверцята, передній і задній буксирні гаки, повний захист днища з високомолекулярного поліетилену
Прилади Розетка постійного струму типу запальнички в центральній консолі
Освітлення Світлодіодні фари й хвостові ліхтарі з унікальними фірмовими світлодіодами Can-Am
Протиугінна система Радіочастотна система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) з кнопкою запуску/вимкнення
Гарантія
Базова 2 роки

Can-Am

логотип can-am

Купить квадроциклы Can-Am в мотосалоне BRP Логос-Киев.

Sea-Doo

логотип sea-doo

Ski-Doo

логотип ski-doo

Інстаграм Мотосалону BRP Логос-Київ

Контакты

Мотосалон BRP "Логос-Киев"
Киев, ул. Юрия Ильенко, 89-А
04119
Тел: (063) 247-95-99
Тел: (063) 247-95-00.
Алексей Штам

Карта сайта

Напишите отзыв о мотосалоне Логос-Киев.