Гусенична система Apache для квадроциклів і мотовсюдиходів Can-Am

Зміст:

  1. Apache Backcountry LT
  2. Apache 360

Can-Am Outlander на гусеницах ApacheПерші спроби поставити квадроцикл на гусеничний хід були зроблені вже в середині 90-х років. Сьогодні BRP пропонує абсолютно нову і прогресивну систему Apache, яка дозволяє використовувати ATV цілий рік.

Новинка повинна зацікавити не тільки любителів екстремальних видів проведення дозвілля, а й тих, хто вважає за краще експлуатувати свій ATV взимку в складних умовах глибокого й пухкого снігу. Квадрік, обладнаний новою системою Apache, в деяких питаннях більш кращий, ніж снігохід. Наприклад, рухаючись лісом повнопривідним ATV, що має невеликі габарити і хорошу маневреність, дасть фору багатьом моделям "сноумобіля" на нерівних поверхнях, покритих пухким снігом. Переваг багато, адже квадроцикл, обладнаний системою Apache ATV Track, може з легкістю рухатися як вперед, так і назад, не занурюючись при русі заднім ходом лижами, як це нерідко буває у снігоходів. Загальна площа контакту снігоходних гусениць в більшості випадків, навіть у іменитих Wide Track, виявляється меншою, ніж загальна площа зіткнення чотирьох гусениць у ATV. Тобто тиск на поверхню руху у квадрокикла менший. Але цей тиск буде не настільки локальним, як у снігохода, а більш "рознесеним" або "більш розподіленим".

гусениці для квадроциклу OutlanderЯкщо перевести це на мову практики, то вийде, що квадрик, оснащений новою системою Apache, менше провалюється в сніг, і при цьому всі чотири точки дотику зі снігом не ковзають по ньому, а мають гарне зчеплення як в поздовжньому, так і в поперечному напрямках.

Колишні досліди різних виробників показали, що квадроцикл, обладнаний гусеницями має кращі показники прохідності і маневреності за снігохід. Одначе є і недоліки.

Перша і найголовніша проблема, яка виникає при створенні гусеничного приводу, – це тертя гусениці об спрямовуючу або тертя об зубчасте приводне колесо, як це відбувається у снігохода. Конструктори Can-Am застосували досить оригінальну систему підвісу коліс і їх розташування, щоб виключити тертя гусениці об нерухомі частини конструкції взагалі і максимально знизити можливе тертя в елементах кочення коліс. Тобто, якщо квадроцикл з системою Apache стоїть на снігу і його трансмісія включена в режим "нейтраль", то навіть підліток може зрушити його з місця і відкотити на відстань тільки за рахунок мускульної сили. Перший висновок: тертя у вузлах системи Apache досить мале і не надає великого навантаження на двигун і трансмісію снігохода, зберігаючи їх основні можливості та ресурс.

Проблема номер два: деякі складнощі управління ATV, коли на передній осі знаходиться досить складна споруда, яка називається гусеничним рушієм. Тут багато виробників стикаються не тільки з труднощами управління, а й з різким падінням ресурсу елементів управління і приводу. В системі Apache цю проблему вирішили установкою обмежувача повороту керма, який не дозволяє водієві надмірно навантажувати елементи приводу та передньої підвіски. В результаті вали переднього приводу, на які при поворотах при включеному режимі повного приводу припадають основні перевантаження, відчувають менші навантаження (в разі установки гусеничного рушія) при поворотах, і зберігається їх ресурс.

гусеничний BRP Apache OutlanderЗастосування комплексу, що складається з системи проміжних коліс, алюмінієвої хитної опори, а також пластикового ведучого колеса дозволило розробникам не тільки зменшити вагу конструкції до мінімуму, але і створити максимально сприятливі умови для взаємодії обертових елементів з гусеницею при русі по нерівних поверхнях і з різними кутами атаки. Плюс до того вся конструкція отримала можливість плавно перекочуватися через перешкоди практично будь-якої складності.

Але це ще не все. Завдяки простому механізму з'єднання з маточиною Apache досить просто встановлюється на ATV, і цей процес не займає багато часу. Для кращого пересування глибоким снігом в новій системі передбачена наявність слайдерів, що допомагають долати складні ділянки.

З точки зору корозії, Apache можна віднести до абсолютно індиферентним до впливу води механізмам, адже основні елементи конструкції складаються з надміцної і стійкої до стирання пластмаси і алюмінію.

гусеница BRP Apache Гусениця відрізняється від тих, які використовуються на снігоходах, хоча основні параметри конструкції схожі. Головна відмінність гусениць, комплектуючих Apache, складається в формі грунтозачепів і їх розташуванні. Грунтозачепи розташовані таким чином, що при русі вони не тільки "штовхають" сніг назад, але і не дають ковзати гусеницям убік навіть при досить великому куті по відношенню до горизонтальної поверхні, наприклад, вздовж схилу замету або при повороті керма. Гусениця також знижує можливі вібрації, які неминуче виникають в будь-якому гусеничному приводі при русі по нерівностях.

Особливостей і відмінності гусеничних приводів у Apache ATV Track System: простота в установці, максимально знижене тертя самої системи, підвищена по відношенню до відомих систем гусеничного приводу прохідність, довговічність і можливість легкого управління на великих швидкостях і на off-road.

Гусениці APACHE для Can-Am Outlander L і SSV Commander 1000 XT.

гусениці APACHE для Can-Am Outlander L 2015 гусениці APACHE для Can-Am Outlander L 2015 гусениці APACHE для Can-Am Outlander L 2015

гусениці APACHE для Can-Am Outlander L 2015 гусениці APACHE для Can-Am Outlander L 2015 гусениці APACHE для Can-Am Outlander L 2015

Комплект гусениць APACHE для Can-Am Outlander 650

комплект гусениць APACHE для квадроцикла Can-Am Outlander 2011 комплект гусениць APACHE для квадроцикла Can-Am Outlander 2011 комплект гусениць APACHE для квадроцикла Can-Am Outlander 2011

комплект гусениць APACHE для квадроцикла Can-Am Outlander 2011 комплект гусениць APACHE для квадроцикла Can-Am Outlander 2011 комплект гусениць APACHE для квадроцикла Can-Am Outlander 2011

Квадроцикл Can-Am Outlander 800 з гусеничною системою Apache Track долає снігові замети – відео.

Нова гусенична система Apache Backcountry LT

Абсолютно нова гусенична система Apache Backcountry LT для Maverick і Traxter – найкраща в історії бренду гусенична система для екстремальних зимових умов з неперевершеними характеристиками, які можна очікувати від лідера у виробництві снігоходів.

ЕФЕКТИВНІСТЬ. Для роботи чи розваг – ці гусеничні системи розроблені з урахуванням любих потреб. Їзда сугробами, гонки бездоріжжям чи перевезення вантажів – чим би ви не зайнялись, з гусеницями Apache ви проїдете любою поверхнею.

ТЕХНІЧНІ РІШЕННЯ. Неймовірна продуктивність і довговічність спеціалізованих гусеничних систем: виберіть Apache Backcountry для швидкісної їзди снігом або універсальні Apache 360 і 360LT – для будь-якого сезону.

ЯКІСТЬ. Розроблені спеціально для вашого Can-Am: комплекти гусениць Apache підбираються з урахуванням потужності двигуна, налаштування шасі, середньої швидкості і разом з підсилювачем рульового управління DPS забезпечують ідеальну керованість на будь-якій трасі.

Комплекти гусениць Apache створені для мототехніки Can-Am, відкриють для вас новий світ без кордонів не тільки зимою, а й у будь-який час року.

ТІЛЬКИ ВПЕРЕД, навіть глибокими снігами гусенична система APACHE BACKCOUNTRY

Зимні гусениціЗимні гусениці. Всього одна поїздка невторованим шляхом, і ви переконаєтеся: тепер технологія, яка використовується в снігоходах, доступна і вам. Збільшена площа контакту з поверхнею, полегшена конструкція і спеціальна форма роблять гусеничну систему Apache Backcountry кращим рішенням для їзди снігом.

гусенична зірка ГУСЕНИЧНА ЗІРКА БЕЗ ПРОСЛИЗАННЯ. Збільшений крок гусеничного ланцюга для оптимальної ефективності у глибокому снігу.

гусенична система АНТИРОТАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ. Регульовані попередньо навантажені пружинні і гумові демпфери забезпечують високу продуктивність Can-Am.

гусенична система НАТЯЖНИЙ ПРИСТРІЙ ГУСЕНИЧНОЇ СТРІЧКИ. У системах Backcountry і Backcountry LT застосовується простий у використанні натяжний пристрій гусениць снігохода.

гусенична система Backcountry НИЗЬКИЙ ОПІР. Оптимізована для експлуатації у засніжених умовах геометрія забезпечує неперевершений розподіл ваги при русі снігом.

зчеплення гусеничної системи ПОСИЛЕНЕ ЗЧЕПЛЕННЯ. Система Apache Backcountry забезпечую найкращу у галузі прохідність гусениць у глубокому снігу.

тяга гусеничної системи ПЕРЕДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГИ. Найкращий в галузі грунтозачіп висотою 2 дюйми і 3-дюймовий крок для максимальної продуктивності.

НЕДОСЯЖНЕ У ВАШИХ РУКАХ - ГУСЕНИЧНА СИСТЕМА APACHE 360

рама гусеничної системи

Гусеничні комплекти для цілорічного використання. Добирайтеся туди, куди потрібно: всесезонна гусенична система Apache 360 LT прекрасно пройде снігом, брудом і заболоченою місцевістю. Відвідуйте улюблений мисливський будиночок і вдалі місця для риболовлі або перевозьте важкі вантажі – відчувайте впевненість в будь-якій справі з дворічною гарантією на аксесуари.

рама гусеничної системи ЕФЕКТИВНА РАМА. Лита алюмінієва рама, не збільшуючи вагу, забезпечує стійкий хід на м'яких грунтах і пухких поверхнях.

ролики гусеничної системи ГЛАДЕНЬКІ РОЛИКИ. Мінімізують тертя, що підвищує надійність і знижує витрати на обслуговування.

амортизація гусеничної системи МЕХАНІЗМ АМОРТИЗАЦІЇ. Гусенична система Apache 360 LT.

гусенична система квадроциклів Регульовані попередньо навантажені пружинні і гумові демпфери забезпечують високу продуктивність Can-Am.

амортизація гусеничної системи ЗБІЛЬШЕНИЙ КЛІРЕНС. Провідне колесо гусениці гарантує роботу в будь-яких умовах.

гусенична система квадроциклів УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДИЗАЙН. Гусенична система Apache 360 LT 6x6

амортизація гусеничної системи Спеціальна конструкція забезпечує зниження вібрацій, підвищений контроль на поворотах, плавний хід, зменшення навантажень на вузли та ймовірність перекидання. Наявність моделей: квадроцикл Oultander 6x6.

Can-Am

логотип can-am

Купити квадроцикли Can-Am у мотосалоні BRP Логос-Київ.

Sea-Doo

логотип sea-doo

Ski-Doo

логотип ski-doo

Інстаграм Мотосалону BRP Логос-Київ

Контакти

Мотосалон BRP "Логос-Київ"
Київ, вул. Юрія Іллєнка, 89-А
04119
Тел: (063) 247-95-99
Тел: (063) 247-95-00.
Олексій Штам

Мапа сайту

Напишіть вігук про мотосалон Логос-Київ.