2020: нагорода Good Design за дизайн та технічні інновації.
2019: нагорода Maverick Sport Max і Maverick Sport XRC від Good Design USA.
Зустрічайте новий Maverick Sport! Головна особливість моделей Sport – ширина у 60 дюймів (152 см). На будь-якому бездоріжжі новий Maverick Sport подарує вам незабутні відчуття, які ви захочете випробовувати знову і знову.
Особливості: двигун Rotax 1000R V-Twin (95 к.с.), передній самоблокований диференціал Visco-Lok QE, динамічний підсилювач рульового управління (DPS), 12-дюймові литі диски із 27-дюймовими покришками Maxxis Bighorn, сидіння Ergoprint, сталевий бампер, захист днища, розширювачі арок і низькопрофільні двері в стандартній комплектації.
SSV | Колір | Потужність, к.с. | Ціна, євро | Maverick Sport DPS 1000 INT/CE | червоний (Fiery Red) | 95 | 24 100 | Maverick Sport MAX DPS 1000R INT | червоний (Fiery Red) | 95 | 26 850 |
---|
ШИРИНА 60 ДЮЙМІВ
Розроблені з урахуванням вимог сегмента Sport Utility моделі Can-Am Maverick Sport володіють шириною 60 дюймів, що робить їх стійкими на поворотах. Точність керування і комфорт забезпечують довга колісна база, спортивна підвіска і підсилювач керма DPS.
Система DPS
Добре зарекомендувала себе на інших моделях BRP, система DPS (Dynamic Power Steering) встановлюється на Maverick Sport, щоб зробити управління мотовсюдиходом ще більш комфортним. На невеликій швидкості збільшується допомога, щоб зменшити зусилля для обертання керма, а на високих швидкостях вона зменшена, щоб зберегти максимальну чутливість рульового управління.
НАЙКРАЩІ ДВИГУНИ В СВІТІ ROTAX 976 см³
Потужні і надійні двигуни Rotax, які зарекомендували себе протягом багатьох років, встановлені на Maverick Sport, щоб ви відчували себе комфортно і впевнено в будь-якій ситуації. У вашому розпорядженні 95 к.с.
КРАЩА ТРАНСМІСІЯ
Протягом десятиліть інженери BRP створювали мотовсюдиходи і найкраще, що є на даний момент - це поєднання нового варіатора Quick Response System (QRS) і муфти 2WD/4WD з Visco-Lok QE з автоматичним блокуванням переднього диференціала.
ЧУДОВА КЕРОВАНІСТЬ
З двигуном Rotax, кабіною Ergo-Lok і просунутими налаштуваннями підвіски, керованість мотовсюдихода на висоті. Регульований нахил рульової колонки, кермо з товстою окантовкою і багатофункціональний цифровий дисплей, разом з допоміжною електронною системою спуску "Electronic Hill Descent Control" забезпечать оптимальну керованість в будь-якій ситуації.
КОМФОРТНА ПІДВІСКА
За комфорт водія і пасажира відповідають задня підвіска з маятниковими важелями TTA-T і передня підвіска, оснащена здвоєними А-подібними важелями. Величина ходу передньої підвіски складає 29,2 см, задньої – 30,5 см. Більш того, величина дорожнього просвіту у кожної моделі становить 30,5 см.
КРАЩИЙ ДИЗАЙН КОКПІТУ
В кабіні нам відразу ж впадає в око та увага до дрібниць, якими славляться мотовсюдиходи Can-Am. Для водія і пасажира обладнані роздільні зони для перевезення особистих речей. Додатково, водійське сидіння має можливість регулювання в горизонтальній площині в межах 13 см, а нахил рульової колонки можна відрегулювати в межах 25 градусів. По обидва боки розташовані зручні підстаканники для кружки або термоса.
СИСТЕМА КРІПЛЕННЯ LINQ
Десять точок кріплення системи LinQ вбудовано в Maverick Sport. Це може бути зайвим, але ми хочемо, щоб ви вичавлювали максимум зі свого мотовсюдихода і кріплення будь-якого аксесуара не стало для вас проблемою.
ФІРМОВИЙ СТИЛЬ CAN-AM
Фірмовий впізнаваний стиль виражається в кожній лінії нового Maverick Sport: від його фар зі світлодіодними вставками і до вантажної площадки, що вміщає до 136 кг.
ЗАХИСТ ВЖЕ В БАЗОВІЙ КОМПЛЕКТАЦІЇ
В штатній комплектації Maverick Sport має захист днища.
SSV | Maverick Sport BASE 1000 |
Maverick Sport MAX DPS 1000R |
Maverick Sport X RC 1000R |
---|---|---|---|
Кількість місць | 2 | 4 | 2 |
Двигун | 976 см³ двигун Rotax® з V-подібним розташуванням циліндрів, з рідинним охолодженням | ||
Потужність, к.с. | 95 | ||
Сумішоутворення | Система інтелектуального керування дроселем (iTC) з електронним впорскуванням палива (EFI) | ||
Трансмисія | Варіатор із системою швидкого спрацьовування (QRS), посиленою вентиляцією і електронною системою захисту повідного паса, Extra L/H/N/R/P | ||
Приводний механізм | Вибір режимів привід на 2 колеса / повний привід із автоматичною системою блокування переднього диференціала Visco-Lok | Блокований передній диференціал із ексклюзивною технологією Smart-Lok. Надійна 4-режимна система контролю зчеплення коліс із поверхнею: привід на 2 колеса / повний привід з блокуванням переднього диференціала / 4WD ROCK / 4WD TRAIL | |
Допомога керуванню | Електронна система контролю стійкості на спуску (HDC), режими SPORT і ECO | ||
Підсилювач керма | Динамічна система рульового керування з підсилювачем (DPS) | ||
Підвіски | |||
Передня підвіска | Подвійний A-подібний важіль зі стабілізатором поперечної стійкості, довжина ходу 29,2 см | Подвійний A-подібний важіль дугоподібної конструкції зі стабілізатором поперечної стійкості, довжина ходу 37,6 см | |
Передні і задні амортизатори | SHOWA 2.0 Shocks | FOX 2.5 PODIUM Piggyback QS3 з регулюванням ступеня стиску | |
Задня підвіска | Торсіонна підвіска на поздовжніх А-подібних важелях (ТТА), довжина ходу 30,5 см | Торсіонна підвіска на поздовжніх А-подібних важелях (ТТА), довжина ходу 37,6 см | |
Шини і диски | |||
Передні шини | Maxxis Bighorn 2.0 27 х 9 х 12 дюймів (68,6 х 22,9 х 30,5 см) | Maxxis Liberty 30 х 10 х 14 дюймів (76,2 х 25,4 х 35,6 см) | |
Задні шини | Maxxis Bighorn 2.0 27 х 11 х 12 дюймів (68,6 х 27,9 х 30,5 см) | Maxxis Liberty 30 х 10 х 14 дюймів (76,2 х 25,4 х 35,6 см) | |
Колісні диски | 12-дюймові (30,5 см) литі алюмінієві | 14-дюймові (35,6 см) литі алюмінієві | |
Гальма | |||
Передні і задні | Два вентильованих гальмівних диска 220 мм з гідравлічними двопоршневими супортами | ||
Розміри | |||
Вага | 637,3 кг | 769,7 кг | 772,6 кг |
Рама | Профільований каркас із системою захисту при перекиданні | ||
Д*В*Ш | 302,2 x 152,4 x 180,6 см | 378,4 x 152,4 x 193,5 см | 309,8 х 162,6 х 188,6 см |
Колісна база | 230,1 см | 306,3 см | 230,1 см |
Кліренс | 30,5 см | 38,1 см | |
Вантажомісткість кузова | 136 кг | ||
Тягове зусилля | 680 кг | ||
Об’єм полиць багажників | Загальна: 20,2 л. Речовий ящик: 15,6 л. Водійське сидіння: 1,5 л. Центральна консоль і підстаканники: 3,1 л | Загальна: 24,7 л. Речовий ящик: 15,6 л. Водійське сидіння: 1,5 л. Центральна консоль і підстаканники: 3,1 л. Задня консоль і підстаканники: 4,5 л. | Загальна: 20,2 л. Речовий ящик: 15,6 л. Водійське сидіння: 1,5 л. Центральна консоль і підстаканники: 3,1 л |
Паливний бак | 38 л | ||
Характерні особливості | |||
Приладова панель | Цифрова, з дисплеєм 4,5 дюймів (11,4 см) завширшки: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення передачі, індикатори режимів SPORT і ECO, ременів сидіння і повного приводу, індикатори блокування переднього й заднього диференціалів, діагностичний центр, годинник, напруга акумуляторної батареї, температура двигуна | Цифрова, з дисплеєм 7,6 дюймів (19,3 см) завширшки: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення передачі, індикатори режимів SPORT і ECO, ременів сидіння і повного приводу, індикатори блокування переднього й заднього диференціалів, діагностичний центр, годинник, напруга акумуляторної батареї, температура двигуна | |
Прилади | Розетка постійного струму типу запальнички в центральній консолі (20 А) | Дві фірмові світлодіодні 55-ватні передні фари зі світловідбивачами і світлодіодні хвостові ліхтарі з ефектом галогенового освітлення | |
Протиугінна система | Дані відсутні | ||
Магнітоелектричний генератор | 650 Вт | ||
Освітлення | Дві 55-ватні передні фари зі світловідбивачами і світлодіодні хвостові ліхтарі | ||
Катеринка | Дані відсутні | Лебідка на 2041 кг з синтетичним тросом | |
Кермо | Рульова колонка з регульованим кутом нахилу | ||
Захист | Вбудований передній сталевий бампер, дверці преміум-класу на половину прорізу, повний захист днища, підкрилки | Вбудований передній сталевий бампер, задній спортивний бампер, дверці преміум-класу на половину прорізу, підкрилки, передній буксирний гак, повний захист днища, боковий захист порогів з надвисокомолекулярного поліетилену, пластини захисту днища з високомолекулярного поліетилену: захист диференціала і передньої частини ТЗ / захист передньої і задньої підвісок | |
Тип зчіпного пристрою | Приймальний зчіпний пристрій 5 см | ||
Заводська гарантія | Обмежена гарантія BRP на 2 роки |
Купити квадроцикли Can-Am у мотосалоні BRP Логос-Київ.
Напишіть вігук про мотосалон Логос-Київ.