Born to Rock – з таким гаслом інженери Can-Am, захоплені ідеєю Rock Climbing (скелелазіння), додали літери RC до назви моделі X rc Turbo RR – мотовсюдиходу для перегонів не тільки звичайною місцевістю, а й горами і скелями завдяки спеціально розробленій системі блокування переднього диференціалу Smart-Lok, підвіскам з регульовамини амортизаторами Fox Podium, 15-дюймовим алюмінієвим колісним дискам і 32-дюймовим шинам Maxxis Liberty. Якщо ви обожнюєте мчати вперед широкими просторами, а випробовувати свою машину на стійкість для вас – звичайне діло, то Maverick X rc Turbo RR – саме те, що вам потрібно.
Випробуйте свій характер і нарешті підкоріть останній кілометр: Maverick X rc Turbo RR – це найкращий мотовсюдихід у заводській комплектації для рок-кроулінгу, який залишає суперників біля підніжжя скелі. Чотириланкова підвіска TTX з довжиною ходу 61 см має поздовжній важіль і передній подвійний А-подібний важіль дугоподібної конструкції зі стабілізатором поперечної стійкості як на перегонових вантажівках.
Наскільки наші інженери розширили горизонти можливостей? З кузовом 185 см завширшки цей Maverick збільшує свою геометрію перегонового типу завдяки високоефективній підвісці, колісним дискам і шинам, обраним для забезпечення абсолютної керованості. Якщо ви прагнете сильних емоцій, несучись по широкій відкритій місцевості й постійно випробовуєте свою машину на стійкість, ця комплектація – для вас.
Переможці ніколи не припиняють еволюціонувати, саме тому найдосконаліший двигун, розроблений для мотовсюдиходів, став ще кращим. Модифікований для збільшення терміну служби та потужності, з новими поршнями, більшим турбокомпресором, збільшеною ємністю системи охолодження та іншими удосконаленнями 200-сильний Turbo RR готовий зустріти вашу праву ногу.
Новий рівень зчеплення з поверхнею для подолання важкопрохідної місцевості: ексклюзивна технологія Smart-Lok* є новим стандартом у галузі. Справжній повністю блоковний "на льоту" передній диференціал з автоматичними режимами з електронним керуванням або з перемиканням режимів простим натисканням на кнопку має попередньо задані інтелектуальні настройки для підлаштування під ваш тип їзди. Використовуючи різні датчики й дані, інтелектуальний режим майже миттєво блокує диференціал, застосовуючи належний ступінь навантаження у потрібний момент часу. Це вперше, коли водії отримують максимальне зчеплення з поверхнею, зберігаючи маневреність на низьких швидкостях.
* Систему Smart-Lok розроблено спільно з компанією TEAM Industries, галузевим лідером на ринку приводних механізмів.
З повітрозабірником і системою випуску, оптимізованими для забезпечення максимальної потужності, ККД і чутливості двигуна до відкриття дросельної заслінки, мотовсюдихід Can-Am Maverick X3 ніколи не відчуватиме нестачу швидкості чи потужності. Три повітрозабірника збільшеного розміру, розташовані поза робочою зоною, забезпечують надходження чистого повітря до двигуна та варіатора й підтримують низький рівень температури, а спортивна вихлопна труба створює характерне для двигуна Rotax ACE ревіння під час випуску відпрацьованих газів.
Компактний високоефективний варіатор із системою швидкого спрацьовування конфігурації QRS-X, відкалібрований для роботи з турбонаддувним двигуном, майже повністю усуває ефект затримки без перемикання передач або розриву потоку потужності під час уповільнення ходу. Його великий привід з довгим, широким і товстим пасом на сьогоднішній день досі залишається нашою найнадійнішою конструкцією з тридисковим шківом.
Чотириважільна торсіонна підвіска на поздовжніх важелях конфігурації ТТХ від BRP з довжиною ходу 61 см має поздовжній важіль як у перегонових вантажівок і три важелі, призначені для контролю розхилу й забезпечення незмінно оптимальної геометрії контакту з поверхнею під час їзди, навіть у режимі тривалого збільшеного ходу підвіски. Результат? Безпрецедентна передача потужності на колеса, практично без паразитного підрулювання на вибоїнах, висока чутливість рульового керування й більше впевненості на високих швидкостях.
Ви знайдете все на своїх місцях, від педалей нового розташування, яке забезпечує зручніше педальне керування під час руху по нерівній місцевості, до плаского рульового колеса з регульованим кутом нахилу в інтервалі до 25° вгору та вниз. Сидіння з регулюванням у чотирьох положеннях: 5 см по висоті й 15 см вперед-назад, простота встановлення додаткового обладнання і вбудована проводина дозволяють по-справжньому пристосувати кабіну до вимог її власника.
Висувні 4-точкові ремені безпеки у стандартній комплектації. Напівдверцята й алюмінієвий дах у стандартній комплектації. Посилений захист днища з високомолекулярного поліетилену, боковий захист порогів і задній буксирний гак також входять до стандартної комплектації для забезпечення повної безпеки під час дослідження незнайомої місцевості та їзди по валунах на межі можливостей.
Потужність Maverick X-RC походить від поєднання механічних та конструктивних рішень, орієнтованих на покращення робочих характеристик. Маємо ось такий підсумок: з новими поршнями, новим проміжним охолоджувачем, більшим турбокомпресором Rotax і оптимізованим повітрозабірником моделі X-RC з турбонаддувом мають не тільки кращі робочі характеристики, але й кращий захист від перегріву двигуна, відрізняючись надзвичайною надійністю в екстремальних умовах експлуатації. Додайте сюди ще преміум-комплектацію X та фірмове світлодіодне освітлення Can-Am.
Поряд з іншими вдосконаленнями конструкції Maverick X-RC, 41-сантиметровий дорожній просвіт, досягнутий завдяки більшим 32-дюймовим шинам Maxxis Liberty, є одним з найважливіших. Нещодавно розроблені міцні 15-дюймові литі алюмінієві колісні диски з бедлоками надійно тримають ваші шини на місці після того, як вони спустили, а ви збираєтеся випробувати можливості X-RC на дуже нерівній поверхні.
Модель Maverick X rc оснащена повністю регульованими амортизаторами FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback з перепускним клапаном, двошвидкісним регулюванням стиску і відбою та кращими в своєму класі амортизаторами FOX 3.0 PODIUM RC2 з виносним резервуаром і перепускним клапаном, двошвидкісним регулюванням стиску і відбою.
Коли ви мчите на повному ходу, знайте, що завжди можна глянути вниз і швидко побачити, що відбувається. Повністю оновлений 7,6-дюймовий цифровий дисплей підсвічується і легко читається в будь-яких умовах, інформація про транспортний засіб та елементи керування – на кінчиках пальців ваших рукавиць. Цифрова панель має нову клавіатуру для полегшення вибору режиму. І все це в комфорті вашої кабіни Ergo-Lok з сидіннями, що регулюються в чотирьох напрямках.
Катеринка на 2041 кг з синтетичним тросом розташована на передньому бампері, дає силу і вибратися самому – і витягнути ваших суперників – з багнюки.
Колір | білий з червоним (Hybrid White & Legion Red) |
---|---|
Двигун | 900 см³, 3-циліндровий двигун з турбонаддувом Rotax ACE (покращена ефективність згоряння), рідинне охолодження із вбудованим проміжним охолоджувачем та високопродуктивним повітряним фільтром |
Потужність | 200 к.с. (149 кВт) |
Подача палива | Система інтелектуального керування дроселем (iTC) з електронним впорскуванням палива (EFI) |
Трансмісія | Варіатор рDrive із системою швидкого спрацьовування X (QRS-X) з посиленою вентиляцією, L/H/N/R/P |
Привод | Блоковний передній диференціал з ексклюзивною технологією Smart-Lok*. Справжня 4-діапазонна система контролю тяги: 2×4 заблокований передній диференціал/4 ROCK (режим їзди скелястою місцевістю)/ 4 TRAIL (режим їзди позашляховими трасами). *Систему Smart-Lok розроблено спільно з компанією TEAM Industries, яка є галузевим лідером на ринку приводних механізмів |
Рульове керування | Високомоментна тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS) |
Передня підвіска | Подвійні A-подібні важелі дугоподібної конструкції (як у перегонових вантажівок) зі стабілізатором поперечної стійкості. Довжина ходу 56 см |
Передні амортизатори | Комбіновані амортизатори FOX 2.5 PODIUM RC2 Piggyback з перепускним клапаном і подвійним регулюванням швидкості стиску та відбою |
Задня підвіска | 4-важільна торсійна підвіска на поздовжніх важелях Х (ТТХ) зі стабілізатором поперечної стійкості та нижніми важелями дугоподібної конструкції. Довжина ходу 61 см |
Задні амортизатори | Амортизатори FOX 3.0 PODIUM RC2 з винесеним резервуаром, перепускним клапаном і подвійним регулюванням швидкості стиску та відбою |
Передні шини | Maxxis Liberty 32 x 10 x 15 дюймів (81 x 25 x 38 см) |
Задні шини | Maxxis Liberty 32 x 10 x 15 дюймів (81 x 25 x 38 см) |
Колісні диски | 15-дюймові литі алюмінієві з бедлоками |
Розміри | |
Д * Ш * В | 342 x 185 x 174 см |
Колісна база | 259 см |
Кліренс | 41 см |
Суха вага | 836 кг |
Рама | Двофазна сталь 980 |
Вантажомісткість | 91 кг з системою швидкого кріплення LinQ |
Багажники | Загальний: 9,4 л, речовий ящик: 6,2 л, центральна консоль: 2,8 л, підстаканники: 0,4 л |
Паливний бак | 40 л |
Властивості | |
Приладова панель | Цифрова, з дисплеєм 7,6 дюймів (19 см) завширшки та клавіатурою: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення передачі, індикатори спортивного режиму/режиму ECO і ременів сидіння, діагностичний центр, годинник |
Прилади | Розетка постійного струму типу запальнички в центральній консолі |
Катеринка | Катеринка на 2041 кг з синтетичним тросом |
Захист | Передній бампер, напівдверцята, алюмінієвий дах, захисні каркасні труби, чотириточкові ремені безпеки з м’якими наплічниками, захист порогів з надвисокомолекулярного поліетилену, зміцнений повний захист днища з високомолекулярного поліетилену із захисними плитами під диференціалом, бампером і підвісками, задній буксирний гак |
Освітлення | Світлодіодні фари, фірмові світлодіодні світлові прилади, світлодіодні хвостові ліхтарі |
Протиугінна система | Радіочастотна система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) з кнопкою запуску/вимкнення |
Заводська гарантія | Обмежена гарантія BRP на 2 роки |
Купити квадроцикли Can-Am у мотосалоні BRP Логос-Київ.
Напишіть вігук про мотосалон Логос-Київ.