Взимку робота не зупиняється, не зупиняється й снігохід Skandic WT 2020 модельного року. Зі своїми великими підніжками, відмінною прохідністю по глибокому снігу, надзвичайною здатністю буксирування й ефективними, надійними двигунами, Skandic WT пропонує сучасний погляд на функціональність.
Платформа REV-XU
Міцна і функціональна
Ця базова архітектура й конструкція встановлюють стандарт легкої ваги, міцності та керованості. Гнучке положення водія під час їзди дає можливість зручно сидіти або стояти. Водій може витягнути ноги завдяки передньому розташуванню підніжок. Форми кабіни й піддону корпусу снігохода оптимізовані для кращої прохідності та «плавучості» на глибокому снігу. Стиль конструкції – брутальний і динамічний.
Задня підвіска SC-5U
Спортивно-утилітарна універсальність
Наша спортивно-утилітарна підвіска покращує якість їзди як по трасі, так і по пухкому снігу. Шарнірно-з’єднана рейка збільшує силу зчеплення в глибокому снігу на задньому ходу або блокується під час буксирування.
Передня підвіска LTS
Розроблена спеціально для глибокого снігу
Ексклюзивна в галузі телескопічна передня підвіска надає великому пласкому піддону можливість відмінної прохідності по глибокому снігу.
Двигун ROTAX 600 H.O. E-TEC
Лідер продажів, лідер за робочими характеристиками
Еталон економії пального, економії оливи, безперебійності в роботі та експлуатаційних характеристик для класу двигунів з робочим об’ємом 600 куб. см. Витрата пального на трасі – до 11,3 л/100 км. Практично без диму й запаху, властивих для двотактних двигунів, легко запускається. Легко консервується після закінчення сезону завдяки вбудованій функції автоматичної підготовки двигуна до зберігання протягом літнього сезону. Не дивно, що це – найпопулярніший двигун з робочим об’ємом 600 куб см в індустрії снігоходів.
Двигуни ROTAX ACE
Зразки ефективності
Обидва чотиритактники, 900 АСЕ і 600 АСЕ, оснащені передовою технологію ефективного спалювання пального, яка забезпечує надійну роботу, відмінну економію палива та надзвичайно невибагливе технічне обслуговування. Двигун 900 АСЕ витрачає до 10,8 л/км*, а 600 АСЕ з витратою пального 8 л/км є найекономічнішим двигуном в індустрії снігоходів.
Перевірена часом система інтелектуального керування дросельною заслінкою з електричним приводом (iTC) відкрила нові можливості для адаптації до потреб водія та покращення дорожніх якостей снігохода. Система передбачає використання будь-якого з трьох режимів їзди (спортивний, стандартний, економічний), які можна перемикати на ходу, навчального ключа та важеля дросельної заслінки, що керується великим або іншими пальцями (опція).
* Дані внутрішніх технічних випробувань моделі MXZ TNT за експлуатації в економічному режимі їзди.
Гусениця 20 x 154 x 1.5
Висока прохідність
Дуже довга (391 см) і дуже широка (51 см) для додаткового зчеплення на трасі та високої прохідності по дикій місцевості.
Трансмісія SYNCHROMESH
Перемикайтеся на повному ходу
Снігохід плавно зрушується з місця, навіть з великим навантаженням, завдяки двом переднім і одній задній передачі. Однорядна схема перемикання «2-1-нейтраль-задній хід» розташована з правої сторони, і ви можете спокійно перемикатися з підвищувальної на знижувальну передачу на ходу.
Лижі PILOT DS 2
Контроль керування на глибокому снігу
Однокільові, з відмінною прохідністю на схилах завдяки тонким зовнішнім краям. Вузькі й тонкі, але жорсткі. Трохи коротші, розташовані за додатковим шпинделем, з плоским хвостом, вони забезпечують кращу протидію і точніше керування на схилах.
ПЛАТФОРМА | REV-XU |
---|---|
ДВИГУН | ROTAX 900 ACE |
ПІДВІСКИ | Передня LTS / Задня SC-5U |
Колір | ![]() |
Двигун | |
Тип | 900 ACE (95 к.с.) |
Характеристики двигуна | Чотиритактний, з подвійним верхнім розподільним валом (D.O.H.C.), рідинним охолодженням та сухим картером |
Кількість циліндрів | 3 |
Робочий об'єм | 899 см³ |
Діаметр циліндра | 74 мм |
Хід поршня | 70 мм |
Максимальна кількість обертів | 7250 об./хв. |
Сумішоутворення | EFI (електронне впорскування палива) |
Рекомендований тип палива | Неетилований бензин |
Мінімальне октанове число | 95 |
Об’єм паливного бака | 45 л |
Об’єм масляного бака | 3 л |
Трансмісія | |
Тип повідної муфти | eDrive 2 |
Тип веденої муфти | QRS (швидкого спрацьовування) |
Увімкнення зчеплення | 2100 об./хв. |
Число зубців малої зірочки | 1-ша передача = відношення 3:1 |
Число зубців великої зірочки | 2-га передача = відношення 2:1 |
Число зубців повідної зірочки | 8 |
Діаметр повідної зірочки | 183 мм |
Гальмівна система | Гальма Brembo з трубкою гальмівної системи в обплетенні з неіржавкої сталі |
Розміри | |
Довжина | 3370 мм |
Ширина | 1076 мм |
Висота | 1330 мм |
Лижна база | 900 мм |
Габаритна довжина лиж | 1049 мм |
Номінальна ширина гусениці | 500 мм |
Номінальна довжина гусениці | 3923 мм |
Висота профілю гусениці | 38 мм |
Підвіска | |
Передня підвіска | Телескопічна підвіска Lynx (LTS) |
Передній амортизатор | Motion Control |
Макс. довжина ходу передньої підвіски | 150 мм |
Задня підвіска | SC-5U |
Центральний амортизатор | Motion Control |
Задній амортизатор | HPG |
Макс. довжина ходу задньої підвіски | 239 мм |
Характерні властивості | |
Рама | REV-XU |
Лижі | Pilot DS 2 |
Сидіння | 2-місне модульне з багажним відділенням (під сидінням) |
Кермо | Фарбована сталь, із загнутими рукоятками і страхувальним поручнем |
Висота підйомного блоку | 205 мм |
Стартер | Електричний |
Система реверсу | Механічний |
Важіль газу/рукоятки з підігрівом | Стандарт (лише для водія) |
Приладова панель | Аналогова з дисплеєм |
Дзеркала | Стандарт |
Вітрове скло | 580 мм |
Твердосплавні полози | Прямокутні 3/8 |
Конфігурація твердосплавних полозів | 102 мм, зігнуті під кутом 90° |
Зчіпний пристрій | Дишло (язичкового типу) |
Купити квадроцикли Can-Am у мотосалоні BRP Логос-Київ.
Напишіть вігук про мотосалон Логос-Київ.