Мотосалон Техника BRP Трициклы SpYder, Ryker Трицикл BRP Can-Am Spyder RT 2020

Это круче "ЧЕРНОЙ ПЯТНИЦЫ"!
Благодаря активной поддержке компании-производителя мы снижаем цены!

Трицикл BRP Can-Am Spyder RT 2020

Ціна: ☎

2013: срібло на Australia International Design Award.

2010: золото на Good Desing Award.

трицикл Spyder RT 2020 у кольорі Chalk Grey Metallicтрицикл Spyder RT 2020 у кольорі Petrol Metallic

Найкращий спосіб пуститися в сміливе подорож – осідлати родстер Can-Am Spyder RT. Цей високотехнологічний і стильний триколісний туристичний трицикл просто створений для пригод. Впевнено і витончено цей родстер здійснив корінні зміни в концепції подорожі, як такої, поєднуючи в собі відкриту свободу мотоцикла і безтурботний спокій, що дарується розкішними автомобілями. Чи то одиночна подорож або відпустка удвох, розкішні представники модельного ряду Can-Am Spyder RT забезпечують незмінний комфорт, зручності і ходові якості, які дозволяють отримати багато більше задоволення від будь-якої поїздки.

Щоразу компанія BRP дивує своїми ідеями. На щорічному заході "BRP CLUB 2020" був представлений новий трицикл SPYDER RT, який несподівано втілив комбінацію ідей моделі F3 і класичного родстера RT.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

Зустрічаємо новинку 2020 року від BRP - повністю оновлений трицикл Can-Am SPYDER RT Ltd у двох комплектаціях і декільках кольорах.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

Звичайний варіант SPYDER RT поставляється без спинки пасажира (для установки спинки можна придбати панель-заглушку з роз'ємом), з чорними дисками, без хромованих накладок, без центрального кофру, без підігріву рукояток і сидінь.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

У "стандартній" комплектації Спайдер RT 2020 на передньому багажнику не буде м'якої обшивки, а задня підвіска не має функції авторегулювання.

На Spyder RT LIMITED: поліровані диски коліс, хромовані накладки, кофр зі спинкою пасажира, амортизатор з авторегулюванням, підігрів рукояток і сидінь. Новий RT буде довший на 16 см (загальна довжина 283 см замість 267 см на попередній версії 2019 року) і нижче на 5 см. Навіть на фото помітно, що за силуетом він тепер більше нагадує Spyder F3.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

Інженери BRP переглянули посадку водія і додали можливості змінювати її завдяки подовженим підніжкам довжиною 58 см, які дозволяють змінювати положення ноги під час їзди. Пасажир теж може регулювати положення підніжок. Висота сидіння стала нижче на 1,5 см. І саме сидіння отримало абсолютно новий профіль з високою підтримкою ззаду. Тепер піднімається тільки водійське сидіння, а під ним розташована горловина бензобака. Водійське сидіння стало довшим на 5 см, а пасажирське - на 2,5 см.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

Підігрів обох сидінь і рукояток реалізований наступним чином: у пасажира свій новий блок управління підігрівом, розташований на поручні. На ньому окремою кнопкою включається підігрів сидіння пасажира і дворівневий підігрів його рукояток (12 Вт і 18 Вт).

трицикл can-am spyder rt 2020 року

Аудіосистема на новому Can-Am SPYDER RT LTD 2020 зазвучить з більш високою якістю завдяки потужнішому підсилювачу, розташованому під лівим обтічником капота. Електромотор стоянкового електричного гальма викликав нарікання у власників попередніх модифікацій SPYDER RT. На новому Спайдер 2020 модельного року встановлено новий електромотор і вдосконалена вся система приводу паркувального гальма. Бензобак збільшений на 0,5 літра і тепер міститиме 26,5 літрів палива.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

Об'єм кофрів становить 177 літрів замість попередніх 155. Бічні кофри вміщують 24 і 27 літрів. Трицикл має задній знімний центральний кофр на 60 літрів. Він вміщує два шолома і кріпиться на роз'ємах LINQ, а кришка кофра має газову стійку для утримання. Це означає, що замість нього при необхідності можна поставити інший кофр з такими ж роз'ємами. Шарніри заднього кофра виконані з алюмінію. Конструкція шарнірів має подвійну систему блокування від випадкового відкриття фіксаторів кріплення кофра.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

LED світлодіоди вмонтовані у потужні фари головного світла, лобове скло з електрорегулюванням і пам'яттю положень. Зверніть увагу на порівняння світлових пучків фар F3 і нового SPYDER RT 2020.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

Ходові вогні у вигляді вузьких смуг розташовані на капоті, а в нижній "губі" переднього бампера можна встановити додаткову LED-фару.

Кокпіт має повністю нову конфігурацію з 7,8 дюймовим РК-дисплеєм і системою BRP CONNECT.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

Аудіосистема і навігація з можливістю підключення до телефону через Bluetooth і блоком управління настройками, які винесені під рульову колонку. Там же розташовані клавіші управління висотою лобового скла і рівнем підігріву рукояток. На Спайдері 2020 не тільки нове лобове скло і система електроприводу, а й саме регулювання його висоти. Коли ви виймаєте ключ із замка запалювання скло опускається в нижнє положення. Коли вставляєте ключ назад - скло піднімається автоматично в останнє положення. Якщо ви хочете відключити цю функцію "автопамяті", то при вставленому ключі в положенні запалювання OFF треба потримати 2 секунди будь-яку кнопку регулювання скла. Що точно потішить власників нового Spyder - блок з роз'ємами для підключення телефону і плеєра перенесли з переднього багажника до водія. Тепер роз'єм для аудіовходу AUX і роз'єм USB будуть розташовані в бардачку, який закривається ключем запалювання, має обсяг 1,3 літра і знаходиться під панеллю приладів. Новий блок управління аудіосистемою і функціями приладової панелі розташований на фальшбаці перед водієм.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

На лівій рукоятці керма раніше була клавіша управління висотою скла. Тепер цей блок кнопок оновлено, і ця клавіша відповідає за налаштування гучності аудіосистеми. Клавішу регулювання висоти скла перенесено на консоль перед водієм. У пасажира під рукою новий блок з кнопками управління аудіосистемою.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

При знятому задньому центральному кофрі на новому SPYDER можна встановити опціональний пластиковий спойлер-заглушку. Він гармонійно доповнює спортивний силует SPYDER RT LTD. Ходові LED-вогні на капоті і LED-габарити на крилах створюють стильний зовнішній вигляд SPYDER в темний час доби.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

Інтелектуальний режим економії палива ECO™ для максимальної автономності при далеких туристичних пробігах включається кнопкою. Знайома нам функція авторегулювання жорсткості заднього амортизатора працює в залежності від завантаження і нерівностей траси, оцінюючи ці параметри в процесі руху і змінюючи автоматично налаштування. Передні амортизатори на новому Спайдері на 10% жорсткіші і мають нові параметри відскоку демпфера, які зменшують крін родстеру. Гальмівна педаль отримала новий вимикач стоп-сигналу з системою контролю тиску гальмівної рідини, яка при кожному натисканні педалі гальма вирівнює параметри. У разі низького тиску гальмівної рідини в системі на екрані відразу висвітиться помилка. Система "підніжки, яка провалюється при екстреному гальмуванні" на новому Спайдері відсутня.

На Спайдерах серії F3 було встановлено заспокоювач-натягувач приводного ременя, який помітно знижував вібрацію і шум від роботи двигуна. Після отримання позитивних відгуків від власників трициклів, BRP прийняв рішення включити його в стандартну комплектацію нового SPYDER RT LTD.

На новому Спайдері доопрацьована вся підвіска плюс знижений центр ваги у порівнянні з попередником. Результат: менший крін трициклу на поворотах, краща стійкість і керованість при маневруванні.

З опцій багатьох зацікавить можливість встановити замість штатного 68,5-сантиметрового туристичного скла нижчий варіант - спортивне скло висотою 35,5 см з можливістю електрорегулювання положення. Ще цікавим тюнінгом є можливість заміни керма на більш низький варіант з меншим вигином центральної частині. Проводка і рукоятки керма швидко переставляються.

При знятому центральному кофрі Спайдер RT LTD набуває більш спортивного "одномісного" вигляду. Однак, при необхідності можна без кофра поставити опціональну спинку пасажира LINQ.

трицикл can-am spyder rt 2020 року

У водія так само є можливість підвищити свій комфорт і встановити складну спинку, що відокремлює його від пасажира, яка може регулюватися за нахилом.

На задній вставці з двома роз'ємами LINQ, яка ставиться замість центрального кофру, можна закріпити і пасажирську спинку і будь-які аксесуари, сумісні по ширині 40,6 см. Ця вставка встановлюється дуже швидко без використання інструментів. Тобто, більшість снігохідних і гідроциклетних кофрів і каністр, в тому числі і кулер, можна закріпити на багажнику нового Спайдера.

Трицикл BRP Can-Am Spyder RT 2020 – характеристики і комплектація

Колірбілий металік (Chalk Metallic), синій металік (Petrol Metallic)
ДвигунRotax 1330 ACE, 3-циліндровий, с лінійним розташуванням циліндрів, рідинним охолодженням, інжектором EFI
Діаметр циліндра/Хід поршня84 х 80 мм
Об'єм1330 куб.см.
Потужність115 к.с. @ 7250 об/хв
Крутний момент130,1 Нм @ 5000 об/хв
Прискорення (розгін до 100 км/г)5,6 сек.
Передня підвіскаподвійні A-подібних важелях зі стабілізацією поперечної стійкості
Тип / хід передніх амортизаторівSACHS Big-Bore / 174 мм
Задня підвіскаМаятниковий важіль
Тип / хід заднього амортизатораSACHS з пневматичноим регулюванням попереднього натягу / 152 мм
Електронна система розподілу гальмівних зусильГідравлічна 3-дискова з педальним управлінням
Передні гальма270 мм диски з 4-поршневими фіксованими радіальними суппортами Brembo
Задні гальма270-мм диск з однопоршневим плаваючим супортом і інтегрованим стоянковим гальмом
Стоянкове гальмоЗ електроприводом
Шини і дискиПередні: MC165/55R15 55H, алюмінієві 10-спицеві, колір "Deep black", 15x5" (381*127 мм); задні: MC225/50R15 76H, алюміній, колір "Deep black", 15x7" (381*178 мм)
Пасажиромісткість / Вантажопідйомність2 / 224 кг
Буксирування182 кг
Багажники117 л
Паливний бак26,5 л (АІ-95)
Розміри (Д*Ш*В)277,7 * 155,4 * 146,4 см
Маса449 кг
Клиренс11,5 см
Система охолодженнязакритий контур (антифриз)
ТрансмісіяНапівавтоматична 6-ступінчаста з реверсом (SE6)
Системи безпеки і стабілізації
  • ABS – анти-блокувальна гальмівна система
  • TCS – антибуксувальна система
  • SCS – система контролю стійкості (анти-занос
  • DPS – динамічний підсилювач руля
  • DESS – антиугон
  • HHC – контроль нахилу на пагорбах
Устаткування
  • Широкий панорамний цифровий 7,8" дисплей з системою BRP Connect з інтеграцією оптимізованих додатків для смартфонів;
  • спідометр, тахометр, одометр, рахувальник мотогодин і відстані; індикатор включеної передачі; інтерфейс режиму економії палива ECO; датчик температури; світлові індикатори роботи двигуна; електронний покажчик рівня палива; годинник; AM/FM радіо;
  • аудіосистема BRP Audio з радіо, USB, Bluetooth, 4-ма динаміками, аудіовходами 1/8" (3,5 мм) та клавіатурою управління аудіо;
  • електронний круїз-контроль
  • регульоване переднє скло з електроприводом і пам'яттю;
  • підігрів рукояток пасажира та руля водія;
  • ультракомфортне сидіння з опорою та спинкою для пасажира;
  • регульовані пасажирські підніжки;
  • галогенні фари 55 Вт, підсвітка багажника;
  • можливість кріплення причепу (буксирування 182 кг);
  • бокс з USB штекером.

ГАРАНТІЯ – 2 РОКИ.

Can-Am

логотип can-am

Купить квадроциклы Can-Am в мотосалоне BRP Логос-Киев.

Sea-Doo

логотип sea-doo

Ski-Doo

логотип ski-doo

Інстаграм Мотосалону BRP Логос-Київ

Контакты

Мотосалон BRP "Логос-Киев"
Киев, ул. Юрия Ильенко, 89-А
04119
Тел: (063) 247-95-99
Тел: (063) 247-95-00.
Алексей Штам

Карта сайта

Напишите отзыв о мотосалоне Логос-Киев.