Модель Expedition SE 2020 модельного року – це розкішний комфорт і надійна функціональність у поєднанні з ідеальною хімією. Побудований на платформі REV Gen4, цей снігохід має повно конструктивних особливостей та компонентів, орієнтованих на виконання робіт, які роблять його надзвичайно дієздатним як на трасі, так і поза нею.
Двигун ROTAX 900 ACE TURBO
Потужність, новий ступінь досконалості
150-сильний* двигун Rotax 900 ACE Turbo забезпечує миттєве прискорення, щойно ви додаєте газу. Завдяки вбудованому турбокомпресору, спеціально розробленому для двигуна 900 ACE, водії отримують технологію, яку вони люблять, разом з надійною, потужною роботою двигуна, якої вони вимагають, в одній удосконаленій комплектації. Як і базовий 900 ACE, цей двигун з турбонаддувом також оснащений системою інтелектуального керування дросельною заслінкою з електричним приводом (iTC), трьома режимами їзди (спортивний, стандартним, економічний) та важелем дросельної заслінки, що керується великим або іншими пальцями.
*Потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах експлуатації.
Двигун ROTAX 900 ACE
Ще більше потужності
Перехід на платформу REV Gen4 900 ACE дав можливість отримати додаткових 5 кінських сил* завдяки новій комплектації та компонентам, у тому числі новому повітрозабірнику, вихлопній системі та муфті pDrive. Ці зміни в конструкції дозволили здійснити нові налаштування двигуна, які підвищили його потужність.
*Потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах експлуатації.
Двигун ROTAX 600R E-TEC
Миттєве зростання потужності. Негайний відгук.
Слідом за своїм старшим братом, флагманським двигуном Rotax 850 E-TEC із технологією E-TEC другого покоління, двигун Rotax 600R E-TEC на 30% швидше реагує на відкриття дросельної заслінки**, забезпечує чітке прискорення та встановлює новий стандарт у класі двигунів з робочим об’ємом 600 см³ потужністю 125 к.с.,* продовжуючи піднімати планку надійності та економії оливи й палива для 2-тактних двигунів.
*Потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах експлуатації.
**Дані внутрішніх технічних випробувань порівняно з даними, отриманими під час випробувань двигуна 600 H.O. E-TEC.
Платформа REV Gen4
Наступне покоління легенди
Легка, міцна і довговічна, створена для гусениці 51 см завширшки для максимального покращення прохідності та сили зчеплення, при цьому забезпечує точну керованість та всі переваги кабіни відкритої конструкції. Максимальна функціональність як на трасі, так і в позашляхових умовах експлуатації.
Задня підвіска SC-5U
Спортивно-утилітарна універсальність
Наша спортивно-утилітарна підвіска покращує якість їзди як по трасі, так і по пухкому снігу. Шарнірно-з’єднана рейка збільшує силу зчеплення в глибокому снігу на задньому ходу або блокується під час буксирування.
Багажник MULTI-LINQ
Візьміть із собою все
Цей багажник, на якому можна кріпити обладнання з системою кріплення LinQ від 40,5 см до 51 см завширшки, розширює можливості для використання різноманітного допоміжного приладдя. Численні конфігурації дозволяють перевозити до 56,7 кг вантажу.
Утилітарний ящик з системою кріплення LINQ
Ще більше вантажного простору
135 літрів простору, що запирається на замок, захищеного від атмосферних дій. Вбудований тримач для сокири й пилки, плюс точки кріплення для ременів та два місця для кріплення допоміжного обладнання 40,5 см завдовжки на кришці ящика.
Пневматична підвіска
Їздимо на повітрі
Водій вибирає одне з п’яти налаштувань попереднього натягу задньої пневматичної підвіски – під час руху – простим натисканням на кулісний перемикач на кермі. Широкий діапазон регулювання для пристосування їзди до навантаження або стану траси.
Легке перемикання передач
Готовий до буксирування
Коробка передач з легким перемиканням передач з різними передатними числами ідеально підходить для буксирування важких вантажів завдяки своєму високому спротиву навантаження. Оптимальне змащування забезпечує високу надійність і безшумну роботу. Схема перемикання передач «підвищувальна-знижувальна-нейтральна» з кнопкою ввімкнення заднього ходу є зручною в користуванні.
Вибір гусениці
Оберіть свій зачеп
Ви можете обрати будь-який з трьох можливих варіантів гусениці 51 см завширшки: Silent Cobra WT з ґрунтозачепами висотою 38 мм (стандартна комплектація), шиповану гусеницю Silent Ice Cobra WT з ґрунтозачепами висотою 38 мм (опція) або Cobra WT з ґрунтозачепами висотою 45,5 мм (опція).
Цифрова приладова панель з 7,2-дюймовим дисплеєм
Новий огляд
Повністю цифрова приладова панель з РК-дисплеєм із більш плоским кутом огляду для зручного зчитування інформації, стоячи чи сидячи.
ПЛАТФОРМА | REV GEN4 | |
---|---|---|
ДВИГУН | ROTAX 900 ACE TURBO | |
ПІДВІСКИ | Передня RAS 3/Задня SC-5U пневматична | |
Колір | ![]() |
|
Двигун | ||
Тип | 900 ACE TURBO | |
Характеристики двигуна | Чотиритактний, з турбонаддувом, подвійним верхнім розподільним валом (D.O.H.C.), рідинним охолодженням та сухим картером | |
Кількість циліндрів | 3 | |
Робочий об'єм | 899 см³ | |
Діаметр циліндра | 74 мм | |
Хід поршня | 70 мм | |
Максимальна кількість обертів | 7750 об./хв. | |
Сумішоутворення | EFI (електронне впорскування палива) | |
Рекомендований тип палива | Неетилований бензин | |
Мінімальне октанове число | 95 | |
Об’єм паливного бака | 42 л | |
Об’єм масляного бака | 3 л | |
Трансмісія | ||
Тип повідної муфти | pDrive | |
Тип веденої муфти | QRS (швидкого спрацьовування) | |
Увімкнення зчеплення | 2200 об./хв. | |
Число зубців малої зірочки | Знижувальна передача = відношення 3,59:1 | |
Число зубців великої зірочки | Підвищувальна передача = відношення 2,0:1 | |
Число зубців повідної зірочки | 8 | |
Діаметр повідної зірочки | 183 мм | |
Гальмівна система | Гальма Brembo з трубкою гальмівної системи в обплетенні з неіржавкої сталі | |
Розміри | ||
Довжина | 3336 мм | |
Ширина | Від 1140 до 1180 мм | |
Висота | 1405 мм | |
Лижна база | 975 або 1020 мм | |
Габаритна довжина лиж | 1049 мм | |
Номінальна ширина гусениці | 500 мм | |
Номінальна довжина гусениці | 3923 мм | |
Висота профілю гусениці | 38 мм Silent Cobra | |
Підвіска | ||
Передня підвіска | RAS 3 | |
Передні амортизатори | HPG | |
Макс. довжина ходу передньої підвіски | 210 мм | |
Центральний амортизатор | SC-5U | |
Задній амортизатор | Пневматична підвіска (ACS) | |
Макс. довжина ходу задньої підвіски | 239 мм | |
Характерні властивості | ||
Рама | REV® Gen4 (4 покоління) | |
Кузов | Широкої конструкції | |
Лижі | Pilot Utility | |
Сидіння | 2-місне модульне з багажним відділенням (під сидінням) | |
Кермо | Алюмінієве, U-подібної форми із загнутими рукоятками та страхувальним поручнем низького розташування | |
Висота підйомного блоку | Регульована - 120 мм | |
Стартер | Електричний | |
Система реверсу | Електро-механічний (двигуни ACE) | |
Важіль газу/рукоятки | Стандарт (для водія і пасажира) | |
Приладова панель | Цифрова приладова панель з дисплеєм діагоналлю 7,2 дюйма | |
Дзеркала | Стандарт | |
Вітрове скло | 673 мм | |
Твердосплавні полози | Прямокутні 3/8 | |
Конфігурація твердосплавних полозів | 102 мм, зігнуті під кутом 90° | |
Зчіпний пристрій | З J-подібним гаком |
Купити квадроцикли Can-Am у мотосалоні BRP Логос-Київ.
Напишіть вігук про мотосалон Логос-Київ.