Ті ж самі 200 кінських сил плюс високопродуктивна адаптивна підвіска Smart Shox з регульованими амортизаторами, системою дачиків і бортовим управлінням.
Мотовсюдиходи | Колір | Ціна, євро |
---|---|---|
Maverick X RS Turbo RR Smart Shox | сріблястий з червоним (Fiery Red & Hyper Silver) | 37 900 |
Maverick MAX X RS Turbo RR Smart Shox | сріблястий з червоним (Fiery Red & Hyper Silver) | 41 800 |
Ось що трапляється, коли наші інженери та гонщики потребують розширення горизонтів можливостей: модель Maverick X rs Turbo RR з шириною кузова 183 см оснащено підвіскою TTX з геометрією перегонового типу, яка добре узгоджується з високоефективними амортизаторами, колісними дисками й шинами, обраними для забезпечення абсолютної керованості. Якщо ви прагнете сильних емоцій, несучись по широкій відкритій місцевості й постійно випробовуєте свою машину на стійкість, ця комплектація – для вас.
Переможці ніколи не припиняють еволюціонувати, саме тому найдосконаліший двигун, розроблений для мотовсюдиходів, став ще кращим. Модифікований для збільшення терміну служби та потужності, з новими поршнями, більшим турбокомпресором, збільшеною ємністю системи охолодження та іншими удосконаленнями 195-сильний Turbo RR готовий зустріти вашу праву ногу.
Новий рівень зчеплення з поверхнею для подолання важкопрохідної місцевості: ексклюзивна технологія Smart-Lok™* є новим стандартом у галузі. Справжній повністю блоковний «на льоту» передній диференціал з автоматичними режимами з електронним керуванням або з перемиканням режимів простим натисканням на кнопку має попередньо задані інтелектуальні настройки для підлаштування під ваш тип їзди. Використовуючи різні датчики й дані, інтелектуальний режим майже миттєво блокує диференціал, застосовуючи належний ступінь навантаження у потрібний момент часу. Це вперше, коли водії отримують максимальне зчеплення з поверхнею, зберігаючи маневреність на низьких швидкостях.
* Систему Smart-Lok розроблено спільно з компанією TEAM Industries, галузевим лідером на ринку приводних механізмів.
Нові вдосконалення двигуна від низу до верху включають збільшену ємність системи охолодження, більш зносостійкі поршні, новий проміжний охолоджувач та повітрозабірник з більшою пропускною здатністю. Що це означає? Надійність має бути останнім, про що вам потрібно думати, коли ви використовуєте все те, на що здатний Maverick Xrs.
Мотовсюдиходи Maverick Xrs мають надлегку міцну раму, виготовлену з найвищого сорту двофазної сталі марки 980. І що? А те, що крутильна жорсткість такої рами на 53% краща, а вага на 20% легша, ніж у моделі найближчого конкурента.
Компактний високоефективний варіатор із системою швидкого спрацьовування конфігурації QRS-X, відкалібрований для роботи з турбонаддувним двигуном, майже повністю усуває ефект затримки без перемикання передач або розриву потоку потужності під час уповільнення ходу. Його великий привід з довгим, широким і товстим пасом на сьогоднішній день досі залишається нашою найнадійнішою конструкцією з тридисковим шківом.
Чотириважільна торсіонна підвіска на поздовжніх важелях конфігурації ТТХ від BRP з довжиною ходу 61 см має поздовжній важіль як у перегонових вантажівок і три важелі, призначені для контролю розхилу й забезпечення незмінно оптимальної геометрії контакту з поверхнею під час їзди, навіть у режимі тривалого збільшеного ходу підвіски. Результат? Безпрецедентна передача потужності на колеса, практично без паразитного підрулювання на вибоїнах, висока чутливість рульового керування й більше впевненості на високих швидкостях.
Коли ви мчите на повному ходу, знайте, що завжди можна глянути вниз і швидко побачити, що відбувається. Повністю оновлений 7,6-дюймовий цифровий дисплей підсвічується і легко читається в будь-яких умовах, інформація про транспортний засіб та елементи керування – на кінчиках пальців ваших рукавиць. Цифрова панель має нову клавіатуру для полегшення вибору режиму. І все це в комфорті вашої кабіни Ergo-Lok з сидіннями, що регулюються в чотирьох напрямках.
Завдяки низькому розташуванню сидінь водій і пасажир опиняються ніби поміщеними в капсулу, таким чином, вони відчувають кожний рух транспортного засобу, злившись з ним в одне ціле, без зменшення кліренсу транспортного засобу. Висока і домінуюча постава мотовсюдихода покращена завдяки суцільнолитим сидінням на зразок сидінь у гоночних автомобілях з ідеальною опорою, розподілом ваги і 4-позиційним регулюванням.
Потужність Maverick X-rs походить від поєднання механічних та конструктивних рішень, орієнтованих на покращення робочих характеристик. Маємо ось такий підсумок: з новими поршнями, новим проміжним охолоджувачем, більшим турбокомпресором Rotax і оптимізованим повітрозабірником моделі Maverick Xrs з турбонаддувом мають не тільки кращі робочі характеристики, але й кращий захист від перегріву двигуна, відрізняючись надзвичайною надійністю в екстремальних умовах експлуатації. Додайте сюди ще преміум-комплектацію X та фірмове світлодіодне освітлення Can-Am.
Продовжуйте впевнено рухатися вперед з 14-дюймовими литими алюмінієвими колісними дисками з бедлоками і 32-дюймовими шестишаровими шинами Maxxis Carnivore. Створені для підкорення пересіченої місцевості, ці шини мають міцні грунтозачепи й ненаправлений малюнок протектора для забезпечення більш плавної їзди.
Модель Maverick X rs Turbo RR оснащена повністю регульованими амортизаторами FOX† 2.5 PODIUM RC2† Piggyback з перепускним клапаном, двошвидкісним регулюванням стиску і відбою (передні) та кращими в своєму класі амортизаторами FOX† 3.0 PODIUM RC2† з виносним резервуаром і перепускним клапаном, двошвидкісним регулюванням стиску і відбою.
Для забезпечення додаткового захисту X rs Turbo RR оснащений ременями безпеки з чотирма точками кріплення та наплічниками, має повний дах та повний захист днища з високомолекулярного поліетилену, щоб ви могли безпечно розважатися на складному рельєфі.
Колір | сріблястий з червоним (Fiery Red & Hyper Silver) |
---|---|
Двигун | |
Тип | 200 к.с., трициліндровий двигун з турбонаддувом Rotax ACE (покращена ефективність згоряння) 900 см³, рідинне охолодження із вбудованим проміжним охолоджувачем та високопродуктивним повітряним фільтром |
Система подачі палива | Система інтелектуального керування дроселем (iTC) з електронним впорскуванням палива (EFI) |
Трансмісія | Варіатор з системою швидкого спрацьовування X (QRS-X) з посиленою вентиляцією, L/H/N/R/P |
Приводний механізм | Передній диференціал, що блокується за ексклюзивною технологією Smart-Lok. Справжня 4-діапазонна система контролю тяги: 2×4 заблокований передній диференціал/4 TRAIL ACTIV (режим їзди складними позашляховими трасами)/4 TRAIL (режим їзди позашляховими трасами). |
Рульове керування з підсилювачем | Високомоментна тридіапазонна динамічна система рульового керування з підсиленням (DPS) |
Підвіски | |
Передня підвіска | Подвійні A-подібні важелі як у перегонових вантажівок зі стабілізатором поперечної стійкості. Довжина ходу 56 см |
Передні амортизатори | FOX 2.5 PODIUM Piggyback з перепускним клапаном і технологією Smart-Shox**, у якій використовується клапан DDA (регулювання динамічного демпфування) |
Задня підвіска | 4-важільна торсійна підвіска на поздовжніх важелях Х (ТТХ) зі стабілізатором поперечної стійкості. Довжина ходу 61 см |
Задні амортизатори | FOX 3.0 PODIUM з виносним резервуаром з перепускним клапаном і технологією Smart-Shox, у якій використовується клапан DDA (регулювання динамічного демпфування) |
Гальма | |
Передні гальма | Два вентильованих гальмівних диска 262 мм з гідравлічними двопоршневими супортами |
Задні гальма | Два вентильованих гальмівних диска 248 мм з гідравлічними двопоршневими супортами |
Шини/колісні диски | |
Шини | Maxxis Carnivore 32×10×14 дюймів (76×25×36 см) |
Колісні диски | 14-дюймові литі алюмінієві з бедлоками |
Розміри | |
Д×Ш×В | 335×185×174 см |
Колісна база | 259 см |
Дорожній просвіт | 41 см |
Вага (суха) | 747 кг |
Рама | Двофазна сталь 980 |
Вантажомісткість | 91 кг з системою швидкого кріплення LinQ |
Багажний простір | Загальний: 9,4 л Речовий ящик: 6,2 л Центральна консоль: 2,8 л Підстаканники: 0,4 л |
Ємність паливного баку | 40 л |
Характерні властивості | |
Приладова панель | Цифрова, з дисплеєм 7,6 дюймів (19,3 см) завширшки та клавіатурою: спідометр, тахометр, одометр, лічильники щоденного пробігу й мотогодин, покажчик рівня палива, покажчик положення передачі, індикатори режимів SPORT і ECO, ременів сидіння і повного приводу, індикатори блокування переднього й заднього диференціалів, діагностичний центр, годинник, напруга акумуляторної батареї, температура двигуна, режим DPS, режим підвіски Smart-Shox |
Прилади | Розетка постійного струму типу запальнички в центральній консолі |
Лебідка | Н/Д |
Захист | Інтегрований передній бампер, дверцята на чверть прорізу, повний дах, чотириточкові ремені безпеки з м’якими наплічниками, зміцнений повний захист днища з високомолекулярного поліетилену та задній буксирний гак |
Освітлення | Світлодіодні фари й хвостові ліхтарі з унікальними фірмовими світлодіодами Can-Am |
Протиугонна система | Радіочастотна система безпеки з цифровим кодуванням (D.E.S.S.) з кнопкою запуску/вимкнення |
Гарантія | |
Заводська | 2 роки |
Купити квадроцикли Can-Am у мотосалоні BRP Логос-Київ.
Напишіть вігук про мотосалон Логос-Київ.