Найсвіжіше поповнення у сімействі швидкісних гідроциклів, модель Sea-Doo GTR 230 відрізняється маневреністю, легкістю і невибагливістю в експлуатації. Поціновувачі більш агресивного водіння оцінять всі переваги наддувного двигуна Rotax 1630 ACE, а також легкість, з якою на цьому аквабайку можна встановити всі необхідні аксесуари, завдяки яким ви отримаєте всі надзвичайні радощі гоночного спорту
Отже, чим цікавий для спортсменів гідроцикл Sea-Doo GTR 230 2024 року? По-перше, потужним 4-тактним двигуном Rotax® 1630 ACE з чотирма клапанами на циліндр, наддувом і проміжним охолодженням з робочим об'ємом 1630 см³ і потужністю 230 к.с. По-друге, єдиною в своєму роді інтелектуальною гальмівною системою на воді iBR, яка зменшує шлях гальмування водного скутера до 30 метрів у порівнянні з іншими плавзасобами. По-третє, системою інтелектуального управління iControl – "бортовим комп'ютером", який контролює роботу всіх систем гідроцикла, видаючи найкращі можливості ходових якостей.
У GTR 230 є можливість вибору режимів роботи - "прогулянковий", встановлений за замовчуванням, який поступово розганяє аквабайк до 80 км/год, і "спортивний", який здатний більш агресивно прискорювати "Джи-Ті-Ер-ку" з повним розгоном.
Гідроцикл Sea-Doo GTR 230 має абсолютно новий, стильний і сучасний дизайн, зручний і ергономічний. Наприклад, пасажирське сидіння привабливого зовнішнього вигляду, здатне вільно розмістити до трьох пасажирів.
"Харчується" 230-й GTR бензином марки А-95, який заливають у 60-літровий паливний бак. А режим економії палива ECO не дозволить йому швидко витратитися під час активних водних ганялок.
Пливете з багажем? Не проблема, до Ваших послуг 160-літровий багажний бокс.
Основні характеристики | ||
---|---|---|
Кіл-ть місць, шт. | 3 | |
Вантажопід'йомність, кг | 272 | |
Потужність, к.с. | 230 | |
Колір | чорний з блакитним (Eclipse Black and Reef Blue) | |
Загальні характеристики | ||
Габарити (Д*Ш*В), см | 331,8 * 125 * 113,7 | |
Маса, кг | 352 | |
Місткість паливного бака, л | 70 | |
Місткість багажників, л | 160,8 | |
Двигун | ||
Тип | Rotax 1630 ACE 1630 куб.см | |
Система впорскування | З наддувом, зовнішнім проміжним охолоджувачем і корпусом дросельної заслінки 60 мм | |
Діаметр * хід, мм | 100 * 63,4 | |
Охолодження | Замкнений контур (CLCS) | |
Тип палива | 95 – мінімум, 98 – рекомендується | |
Тип привода | ||
Водо-реактивний рушій | Sea-Doo з прямим приводом | |
Водо-реактивний насос | Алюмінієвий, осьовий, одноступінчастий насос з великою маточиною і 10-лопатевим статором | |
Трансмісія | Електронна, iBR™ | |
Крильчатка | Нержавіюча сталь | |
Електрика | ||
Запалювання | Цифрове, індуктивне | |
Стартер | Електричний | |
Аккумуляторна батарея, V | 12 | |
Корпус, прилади, обладнання | ||
Корпус/Матеріал | Новий V-подібний GTI™ / Polytec™ GEN 2 | |
Система інтелектуального керування (iControl) | "Комп'ютер", що об'єднує і контролює всі системи для забезпечення найкращих ходових якостей. | |
Прогулянковий/спортивний режим | Можливість вибору між 2-ма типами маневрування для різних способів водіння. Прогулянковий режим, встановлений за замовчуванням, забезпечує більш поступову криву прискорення для поступового розгону більш впевненої їзди, ідеально підходить для плавання з пасажиром на борту. Спортивний режим активується простим натисканням кнопки перемикача (кнопка "Sport") і забезпечує повне прискорення для більш агресивного розгону. | |
Пасажирське сидіння | Комфортабельне сидіння ергономічної конструкції, яке має привабливий зовнішній вид і забезпечує максимум вільного простору для розміщення трьох пасажирів. | |
Високоефективна електрична система VTS™ (система диферентування) | Має задані положення для швидкого налаштування диферентування судна, забезпечує максимальне прискорення і стійкість під час переміщення на високій швидкости. | |
Режим економії палива ECO | Ця функція системи iTC™ автоматично визначає найбільш економічний режим відбору потужності та оптимізує обороти двигуна для забезпечення найбільшої економії палива. | |
Ніші для ніг з килимками | Забезпечують додатковий комфорт, нековзну поверхню і привабливий зовнішній вигляд з логотипом Sea-Doo. | |
Буксирувальний отвір для водних лиж | Для простого та надійного кріплення водно-лижного буксирувального тросу. | |
Інтерактивний багатофункціональний цифровий інформаційний центр | 4,5-дюймовий дисплей відображає 24 ключових робочих функції | |
Система безпеки (D.E.S.S.™) | Перша у галузі протиугонна система з цифровим кодуванням | |
Система рульового керування з відпущеним дроцелем (O.T.A.S.™) | Забезпечує додаткове зусилля рульового управління з випущеним важелем акселератора, дозволяючи водієві поліпшити маневреність судна | |
Обладнання |
| |
Гарантія | ||
Базова | 24 місяці для особистого використання; 4 (чотири) місяці для комерційного / прокатного використання |
Двигун | |
---|---|
Чотиритактний 1630 кубовий Rotax 1630 ACE з чотирма клапанами на циліндр, наддувом і проміжним охолодженням | Двигун забезпечує стабільно високі характеристики гідроциклу як у прісній, так і в солоній воді, підвищений крутний момент на низьких оборотах і поліпшення силових характеристик по всьому діапазону оборотів і у всіх положеннях дросельної заслінки. |
Багатоточкова система впорскування палива | Більш ефективний контроль викидів відпрацьованих газів і потужності по всьому швидкісному діапазону, який знижує шкідливі викиди в атмосферу і знижує витрати палива. |
Система iTC (інтелектуальне управління дроселем) | Ця технічно досконала система управління дросельною заслінкою з електронним управлінням дозволяє легко запускатися при відчалюванні завдяки тому, що пуск здійснюється на нейтральній передачі. Крім того, вона оснащена такими функціями, як прогулянковий/спортивний режим (вибір відповідно до виду діяльності на воді), режим ECO та система диферентування, регульована відповідно до вашого стилю водіння. В результаті з'являється більша маневреність і зручність управління судном. |
Система інтелектуального управління з функцією "Навчальний ключ" | Программований "Навчальний ключ" дозволяє обмежити продуктивність різних робочих параметрів гідроцикла в залежності від рівня підготовки водія. Система має два заздалегідь визначених профіля налаштування, кожен з яких можна налаштувати точніше за допомогою кнопок вибору налаштування/режиму. |
Система D-Sea-Bel™ | Комбінована система, що складається з ряду резонаторів і вібропоглинаючих компонентів, які роблять водні мотоцикли Sea-Doo одними з найбільш тихих на воді. |
Замкнена система охолодження | Використовує охолоджуючу рідину для підтримки ідеальної робочої температури двигуна, схожої на радіатор в автомобілі. Крім того, система захищає двигун від попадання корозійної солоної води і бруду. |
Водно-повітряний сепаратор | Забезпечує максимальний приплив повітря в двигун при одночасному зменшенні кількості проникаючої води. |
Герметична цифрова система запалення | Забезпечує оптимальний розряд для підтримки постійної іскри, забезпечуючи максимальну ефективність роботи. |
Обмежувач швидкості | Захищає двигун від перевищення допустимого обмеження швидкості. |
Пристрій сигналізації | Подає водієві попереджувальні сигнали про перегрів двигуна і вихлопної системи, а також про стан інших параметрів управління двигуном і несправностей системи. |
Кнопка пуску/зупинки на рульовій ручці | Двигун можна запустити і зупинити за допомогою єдиної простої у використанні кнопки управління. |
Система захисту від перекидання T.O.P.S.™ | Захищає двигун у разі перекидання |
Водо-реактивний рушій | |
Система iBR (Інтелектуальне управління гальмом і реверсом) | Як єдина в світі водна гальмівна система, iBR забезпечує до 100 футів зменшення гальмівного шляху, ніж будь-який інший водний мотоцикл. І все це простим натисканням на важіль. А завдяки електронному реверсному управлінню досягається рівень маневреності, що значно спрощує швартування. |
Водо-реактивний рушій Sea-Doo з прямим приводом | У поєднанні з двигуном Rotax забезпечує оптимальні ходові характеристики. |
Змінне водометне кільце | Забезпечує продовження терміну служби імпелера, зниження частоти його обслуговування і максимальну тягу. |
Подвійні автоматичні вакуумні сифонні насоси | Здійснюють безперервний відведення води, що надходить у моторний відсік. |
Приводний вал великого діаметру з прорізами | Забезпечує синхронізацію двигуна і водометів на всіх робочих швидкостях. |
Імпелер з нержавіючої сталі | Конструкція крильчатки покращує характеристики розгону, збільшує максимальну швидкість обертання імпелеру і зменшує кавітацію. |
Алюмінієві лопатки статора | Здатні витримувати навантаження при роботі з потужним двигуном, не піддаючись зносу. |
Додатково можна замовити |
|
Купити квадроцикли Can-Am у мотосалоні BRP Логос-Київ.
Напишіть вігук про мотосалон Логос-Київ.