Мотосалон Техника BRP Снегоходы Ski-Doo Снігохід Ski-Doo SUMMIT SP (125 к.с.)

Это круче "ЧЕРНОЙ ПЯТНИЦЫ"!
Благодаря активной поддержке компании-производителя мы снижаем цены!

Снігохід Ski-Doo SUMMIT SP (125 к.с.)

Ціна: 14 550

снігохід summit spSummit SP Ski-Doo 2019 м.р. – гірський снігохід, який дозволяє здійснювати довші поїздки, долати більші відстані й діяти впевненіше. Він надзвичайно чутливий до дій водія, забезпечує легку керованість і дає можливість миттєво збільшувати потужність для подолання загрозливого гірського рельєфу.

Двигун ROTAX 850 E-TEC - відчуйте більше потужності

двигун ROTAX 850 E-TECНайпотужніший 2-тактний двигун у галузі*. Видає на 10 кінських сил більше, ніж його попередник, але його чутливість – це те, що дійсно вражає. Завдяки новій первинній муфті pDrive його чутливість до відкриття дросельної заслінки зросла на 30% у порівнянні з двигуном 800R E-TEC, забезпечуючи необхідний Вам миттєвий контроль.
*Зазначену потужність двигуна було виміряно на динамометричному стенді в оптимальних умовах роботи 2-тактних двигунів.

Двигун ROTAX 600 E-TEC - негайний відгук і миттєве збільшення потужності

двигун ROTAX 600R E-TECСлідом за своїм великим братом Rotax 850 E-TEC з технологією E-TEC другого покоління, двигун Rotax 600R E-TEC має на 30% кращу чутливість до відкриття дросельної заслінки*, забезпечує швидке прискорення та встановлює новий стандарт двигунів з робочим об’ємом 600 куб. см, водночас продовжуючи тримати високу планку в надійності й оливо- та паливоекономічності 2-тактних двигунів.
*На основі даних внутрішніх технічних випробувань двигунів 600 H.O. E-TEC.

Платформа REV Gen4

Платформа REV Gen4 снігоходу SUMMIT SPКлючем до успіху снігомобілів Summit є відмінне центрування ваги, яке забезпечується платформою REV 4-го покоління. Фірмова пірамідальна рама, нова виливана алюмінієва передня підвіска та теплообмінник нової конструкції роблять платформу міцною й легковагою.

Муфта PDRIVE

муфта PDRIVE снігоходу Нова швидка, ефективна і легка муфта pDrive є головним чинником швидкості снігоходів на платформі Rev Gen4. Її рутний момент передається не традиційними ковзними кульками, а швидкими парними роликами, що не створюють тертя. Великі ролики з голчастими підшипниками, широкі противаги та конструкція "вал-на-валу" забезпечують плавність роботи та тривалий строк служби муфти. Вона вирізняється ультра-чутливим перемиканням, вражаючою постійністю обертів і легкою вагою – на 1,3 кг легшою за муфту TRA VII.

Задня підвіска tMotion - прокладає новий шлях разом з Вами

Задня підвіска tMotion Підвіска tMotion нахиляється в сторони, зменшуючи зусилля під час заходу в крен, завдяки шарнірному з’єднанню в центральному вузлі між заднім важелем і стабілізатором поперечної стійкості та передніми двійними пласкотрубними важелями. Зростаюча прогресія стиску робить їзду по трасі навіть ще комфортнішою.

Легка гусениця Powermax з гнучкими краями - висока прохідність

підніжки RS снігоходу SUMMIT SP Новий 9-сантиметровий крок між ланками зменшує вагу гусениці й утримує сніг між грунтозачепами, покращуючи прохідність. Ексклюзивна конструкція гусениці шириною 41 см також сприяє кращій «плавучості» та посилює силу зчеплення з поверхнею, зберігаючи маневреність снігоходу. Краї гусениці гнуться, зменшуючи зусилля, необхідне для заходу в крен. Висота грунтозачепа – 6,3 см.

Гірська ергономіка

гірська ергономіка снігоходу Summit SP Ми спроектували нову модель Summit, щоб Ви могли дозволити собі більше, докладаючи при цьому менше зусиль. Вузький корпус, конусоподібний тунель, паливний бак, сидіння та органи керування на кермі є надзвичайно компактними і вузькими, залишаючи Вам більше простору для рухів. Ваші ноги також будуть нам вдячні за більш пласку форму підніжок.

Конструкція снігоходу створена для гір

Конструкція снігоходу створена для гір
Ми удосконалили конструкцію гірського снігоходу, зробивши керування ще легшим, а поведінку транспортного засобу – ще більш передбачуваною в будь-яких умовах експлуатації. Вузькі корпусні панелі, піддон корпусу, тунель і підніжки сприяють оптимальній взаємодії зі снігом під час маневрування гірськими стежками. Відкритий край тунелю усуває спротив.

Передня підвіска RAS 3 – точне керування

Передня підвіска RAS 3
Точна, передбачувана керованість і відмінне поглинання ударів, навіть у жорстких умовах, завдяки найсучаснішій передня підвісці на A-подібних важелях з нестандартною довжиною ходу.

снігохід 2019 року ski-doo summit sp

Специфікації

ПлатформаREV GEN4
ДвигунROTAX 850 E-TEC
ПідвіскаПередня RAS 3 S-38 / Задня tMotion
Колір"Крижаний синій" (Iceberg Blue)

Двигун

Тип 600R E-TEC
Характеристики двигуна З рідинним охолодженням та електронною системою плавного регулювання випуску Rotax (eRAVE)
Кількість циліндрів 2
Робочий об'єм 599 см³
Діаметр циліндра 72 мм
Хід поршня 73 мм
Максимальна частота обертання двигуна 8100 об./хв.
Сумішоутворення Електронне пряме впорскування палива з додатковими форсунками примусового впорскування (E-TEC)
Мінімальне октанове число 95
Ємність паливного баку 36 л
Ємність мастильного бака 3,4 л

Трансмісія

Тип повідної муфти pDrive з регулювальними ґвинтами
Тип веденої муфти QRS (швидкого спрацьовування)
Увімкнення зчеплення 3400 об./хв
Число зубців малої зірочки 21
Число зубців великої зірочки 51
Число зубців повідної зірочки 8
Діаметр повідної зірочки 183 мм
Гальмівна система Гальма Brembo перегонового типу з трубкою гальмівної системи в обплетенні з неіржавкої сталі

Підвіска

Передня підвіска RAS 3
Передні амортизатори HPG
Макс. довжина ходу передньої підвіски 215 мм
Задня підвіска tMotion
Центральний амортизатор HPG
Задні амортизатори HPG

Розміри

Вага (суха) 200 кг
Довжина 3110 мм (371 см), 3312 мм (391 см), 3445 мм (419 см) (лише 850 E-TEC)
Ширина Від 1080 до 1110 мм
Висота 1386 мм
Лижна база 910 або 950 мм
Габаритна довжина лиж 1058 мм
Номінальна довжина гусеничного трака 3705 мм, 3912 мм, 4178 мм (лише 850 E-TEC)мм
Номінальна ширина гусеничного трака 406 мм
Висота профілю гусеничного трака 64 мм PowderMax II з FlexEdge (371 см) або 64 мм PowderMax Light з FlexEdgeTM (391 - 419 см)

Характерні властивості

Рама REV Gen4 (4 покоління)
Кузов Вузької конструкції
Лижі Pilot DS 3
Сидіння Для гірської їзди
Кермо Алюмінієве, U-подібної форми із загнутими рукоятками та страхувальним поручнем
Висота підіймального блока 165 мм
Стартер Ручний (850 E-TEC), Електричний (600R E-TEC)
Система реверсу Електронна система RER
Приладова панель Компактна
Дзеркала Опція
Вітрове скло н/д
Твердосплавні полози Прямокутні 3/8
Конфігурація твердосплавних полозів 102 мм, зігнуті під кутом 90°
Важіль газу/рукоятки Стандарт
Зчіпний пристрій Опція

Can-Am

логотип can-am

Купить квадроциклы Can-Am в мотосалоне BRP Логос-Киев.

Ski-Doo

логотип ski-doo

Контакты

Мотосалон BRP "Логос-Киев"
Киев, ул. Мельникова, 89-А
04119
Тел: (063) 247-95-99
Тел: (063) 247-95-00.
Алексей Штам