Мотосалон Техника BRP Гидроциклы Sea-Doo Гідроцикл Sea-Doo Spark Trixx — ще більше вражень!

Это круче "ЧЕРНОЙ ПЯТНИЦЫ"!
Благодаря активной поддержке компании-производителя мы снижаем цены!

Гідроцикл Sea-Doo Spark Trixx — ще більше вражень!

Цена: 9 850

гидроцикл Sea-Doo Spark Trixx гидроцикл Sea-Doo Spark Trixx


Відтепер Ви зможете розважатися як ніколи раніше, адже з новими ексклюзивними характеристиками гідроциклів SPARK TRIXX виконання найрізноманітніших трюків стає надзвичайно легким і веселим заняттям. Ця нова конфігурація гарантує безпрецедентно захопливу їзду і, звичайно ж, привертатиме загальну увагу, де б Ви не з’явились...

гідроцикл Sea-Doo Spark Trixx гідроцикл Sea-Doo Spark Trixx
гидроцикл Sea-Doo Spark Trixx

Водний мотоцикл Sea-Doo Spark Trixx – технічні параметри

ДвигунRotax 900 HO ACE, 899 куб.см, 90 к.с., без наддуву, CLCS, iBR, електростартер.
Чотиритактний трициліндровий з лінійним розташуванням циліндрів і чотирма клапанами на циліндр двигун Rotax з робочим об’ємом 899 куб.см. Найкомпактніший і найлегший двигун на ринку на сьогоднішній день. Двигуни Rotax 900 HO ACE забезпечують миттєвий розгін, вражаючу економію палива і прекрасні показники питомої потужності на одиницю маси судна з максимальною швидкістю близько 80,4 км/год.
Система iTC™ (система інтелектуального управління дроселем)Ця технічно вдосконалена система управління дросельною заслонкою з електронним керуванням забезпечує простоту запуску судна під час відчалювання завдяки тому, що пуск здійснюється на нейтральній передачі. До того ж, вона передбачає такі функції, як прогулянковий і спортивний режими, які можна обирати та регулювати відповідно до власної манери їзди. Як результат – більш приємисте управління, краща маневреність і зручніше керування судном.
Система шумозниження D-Sea-Bel™Комбінована система, що складається з низки резонаторів і вібропоглинаючих компонентів, завдяки чому гідроцикли Sea-Doo є одними з найтихіших на воді.
Замкнена система охолодженняЗастосовує охолоджувальну рідину для підтримання ідеальної температури роботи двигуна подібно до радіатора в автомобілі. До того ж, захищає двигун від корозії внаслідок потрапляння солоної води та сміття.
Макс.швидкість80,4 км/год.
Пасажиромісткість2 або 3
Вантажомісткість160 кг або 205 кг
Маса192 кг
Розміри (Д*Ш)279 * 118 см (2-місний), 305 * 118 см (3-місний)
Багажники1,6 л (речовий бокс) та 28 л (носовий багажний відсік - опція)
Паливний бак30 л (А95)
КорпусУкорочена легка платформа. V-подібний пологий корпус. Легкий та маневрений.
Виготовлений з матеріалу Polytec – ударостійкого композитного матеріалу низької щільності, що піддається переробці і складається з поліпропілену, армованого безперервним скловолокном. Розроблений як матеріал для виготовлення корпусів і палуб, який забезпечує збереження структурної цілісності гідроциклів під навантаженням і у тяжких умовах експлуатації, а також дозволяє отримати легкі й водночас міцні опорні деталі конструкції судна.
Водомет
Система iBR (система інтелектуального управління гальмуванням і реверсом) Як першу і єдину в галузі повноцінну водну гальмівну систему для гідроциклів, її, починаючи з 2009 року, визнано Службою берегової охорони США технологією, що сприяє підвищенню безпеки ходіння на маломірних суднах. Інтуїтивна система iBR дозволяє скоротити гальмівний шлях, забезпечуючи впевненість і спокій на воді. І все це – простим натисканням на важіль. А завдяки електронному управлінню реверсом досягається рівень маневреності, що суттєво спрощує причалювання.
Імпелер із неіржавіючої сталі Має конструкцію, яка забезпечує покращення характеристик прискорення, підвищення максимальної швидкості обертання і зменшення кавітації.
Характеристики
Екзоскелетна архітектура Ця мінімалістична архітектура дозволяє розмістити в передній частині лише найважливіші структурні елементи. Завдяки цьому досягається зниження ваги в поєднанні з міцною конструкцією та ультрасучасним дизайном, які й визначають унікальний зовнішній вигляд і безпрецедентні характеристики маневреності гідроциклів Sea-Doo SPARK.
Система інтелектуального управління iControl "Мозок", "комп’ютер", який поєднує і контролює всі системи для забезпечення оптимальної якості їзди.
Прогулянковий/спортивний режимиМожливість вибору між двома типами приємистості дросельної заслінки для різних манер водіння. Прогулянковий режим, установлений за умовчанням, забезпечує більш зростальну криву прискорення для поступового розгону й більш упевненої їзди, й ідеально підходить для водних прогулянок і плавання з пасажиром на борту. Спортивний режим, який легко активувати, натиснувши і утримуючи протягом 3 секунд кнопку перемикання під приладовою панеллю, забезпечує миттєве й повне прискорення для більш агресивного розгону судна.
Система рульового керування з відпущеним дроселем (O.T.A.S.™) Забезпечує додаткове рульове зусилля при відпущеному важелі акселератора, дозволяючи водієві поліпшити маневреність гідроцикла.
Інтерактивний багатофункціональний цифровий інформаційний центр (приладова панель) Прогулянковий режим, спортивний режим, покажчик рівня палива, тахометр, спідометр, лічильник мотогодин.
Начиння
  • Рукоятки керма з упором для руки;
  • Спонсони;
  • Підніжка з протиковзним покриттям;
  • Колінні накладки;
  • Буксирний гак;
  • Задні поручні;
  • Ремінь на сидінні;
  • Комплект трюмної помпи;
  • Одна зливна пробка;
  • Промивальний комплект;
  • Шнур аварійної зупинки з поплавцем;
  • Посібник для водія, навчальне відео та буклет.
Конфігурація TRIXX
Кермо, регульоване по висотіЦе регульоване по висоті кермо преміум-класу з алюмінію можна підіймати аж на (максимум) 150 мм вище за стандартне кермо гідроциклів Sea-Doo SPARK, що забезпечує більшу кількість положень для зручнішого здійснення маневрів, розворотів із нахилом гідроциклу та інших ефектних маніпуляцій з судном. Ця система суттєво спрощує виконання трюків, дозволяючи будь-якому користувачеві поводитися на воді як справжнісінький профі!
Клинчасті упори для нігНахилені під кутом контактні поверхні дозволяють водієві зміщувати вагу назад й активно застосовувати ступні ніг під час маневрування в різних позиціях, забезпечуючи більшу стійкість і впевненість під час їзди.
Система диферентування розширеного діапазону (VTS™)Принцип роботи системи диферентування VTS полягає в регулюванні кута нахилу сопел для зміни характеру ходу гідроцикла та досягнення якомога більш паралельної позиції по відношенню до поверхні води. Система диферентування розширеного діапазону має вдвічі більший інтервал регулювання порівняно зі стандартною системою VTS на гідроциклах SPARK. Іншими словами, Ви зможете значно збільшити можливу висоту підйому носа судна і глибину його занурення у воду, завдяки чому виконання найкарколомніших трюків стає як ніколи легким і приємним заняттям.
Інші опції
  • Комплект переднього (носового) багажного відсіку;
  • Передній дефлектор із кришкою в комплекті;
  • Підніжка для підйому на борт;
  • Система безпеки з цифровим кодуванням і радіочастотною ідентифікацією (протиугінна система D.E.S.S.™ з РЧ ключем);
  • Глибиномір;
  • Пристібні кранці;
  • Сітка для багажу;
  • Бортовий захист;
  • Протиковзний килимок;
  • Витяжні швартові Sea-Doo Speed Tie™;
  • Водонепроникна сумка;
  • Пісковий якір;
  • 12-вольтна розетка з установчим комплектом;
  • Комплект захисного приладдя;
  • Вогнегасник;
  • Причіп Sea-Doo Move;
  • Чохол для гідроциклів Sea-Doo SPARK.
Гарантія24 (двадцять чотири) місяці для особистого використання
4 (чотири) місяці для комерційного / прокатного використання

Гідроцикл Sea-Doo Spark Trixx – відеоогляд

Sea-Doo

логотип sea-doo

Ski-Doo

логотип ski-doo

Контакты

ООО "Логос-Киев"
Киев, ул. Мельникова, 89-А, "МОТОСАЛОН"
(063) 247-95-99
(063) 247-95-00