Зміст:
Перші спроби поставити квадроцикл на гусеничний хід були зроблені вже в середині 90-х років. Сьогодні BRP пропонує абсолютно нову і прогресивну систему Apache, яка дозволяє використовувати ATV цілий рік.
Новинка повинна зацікавити не тільки любителів екстремальних видів проведення дозвілля, а й тих, хто вважає за краще експлуатувати свій ATV взимку в складних умовах глибокого й пухкого снігу. Квадрік, обладнаний новою системою Apache, в деяких питаннях більш кращий, ніж снігохід. Наприклад, рухаючись лісом повнопривідним ATV, що має невеликі габарити і хорошу маневреність, дасть фору багатьом моделям "сноумобіля" на нерівних поверхнях, покритих пухким снігом. Переваг багато, адже квадроцикл, обладнаний системою Apache ATV Track, може з легкістю рухатися як вперед, так і назад, не занурюючись при русі заднім ходом лижами, як це нерідко буває у снігоходів. Загальна площа контакту снігоходних гусениць в більшості випадків, навіть у іменитих Wide Track, виявляється меншою, ніж загальна площа зіткнення чотирьох гусениць у ATV. Тобто тиск на поверхню руху у квадрокикла менший. Але цей тиск буде не настільки локальним, як у снігохода, а більш "рознесеним" або "більш розподіленим".
Якщо перевести це на мову практики, то вийде, що квадрик, оснащений новою системою Apache, менше провалюється в сніг, і при цьому всі чотири точки дотику зі снігом не ковзають по ньому, а мають гарне зчеплення як в поздовжньому, так і в поперечному напрямках.
Колишні досліди різних виробників показали, що квадроцикл, обладнаний гусеницями має кращі показники прохідності і маневреності за снігохід. Одначе є і недоліки.
Перша і найголовніша проблема, яка виникає при створенні гусеничного приводу, – це тертя гусениці об спрямовуючу або тертя об зубчасте приводне колесо, як це відбувається у снігохода. Конструктори Can-Am застосували досить оригінальну систему підвісу коліс і їх розташування, щоб виключити тертя гусениці об нерухомі частини конструкції взагалі і максимально знизити можливе тертя в елементах кочення коліс. Тобто, якщо квадроцикл з системою Apache стоїть на снігу і його трансмісія включена в режим "нейтраль", то навіть підліток може зрушити його з місця і відкотити на відстань тільки за рахунок мускульної сили. Перший висновок: тертя у вузлах системи Apache досить мале і не надає великого навантаження на двигун і трансмісію снігохода, зберігаючи їх основні можливості та ресурс.
Проблема номер два: деякі складнощі управління ATV, коли на передній осі знаходиться досить складна споруда, яка називається гусеничним рушієм. Тут багато виробників стикаються не тільки з труднощами управління, а й з різким падінням ресурсу елементів управління і приводу. В системі Apache цю проблему вирішили установкою обмежувача повороту керма, який не дозволяє водієві надмірно навантажувати елементи приводу та передньої підвіски. В результаті вали переднього приводу, на які при поворотах при включеному режимі повного приводу припадають основні перевантаження, відчувають менші навантаження (в разі установки гусеничного рушія) при поворотах, і зберігається їх ресурс.
Застосування комплексу, що складається з системи проміжних коліс, алюмінієвої хитної опори, а також пластикового ведучого колеса дозволило розробникам не тільки зменшити вагу конструкції до мінімуму, але і створити максимально сприятливі умови для взаємодії обертових елементів з гусеницею при русі по нерівних поверхнях і з різними кутами атаки. Плюс до того вся конструкція отримала можливість плавно перекочуватися через перешкоди практично будь-якої складності.
Але це ще не все. Завдяки простому механізму з'єднання з маточиною Apache досить просто встановлюється на ATV, і цей процес не займає багато часу. Для кращого пересування глибоким снігом в новій системі передбачена наявність слайдерів, що допомагають долати складні ділянки.
З точки зору корозії, Apache можна віднести до абсолютно індиферентним до впливу води механізмам, адже основні елементи конструкції складаються з надміцної і стійкої до стирання пластмаси і алюмінію.
Гусениця відрізняється від тих, які використовуються на снігоходах, хоча основні параметри конструкції схожі. Головна відмінність гусениць, комплектуючих Apache, складається в формі грунтозачепів і їх розташуванні. Грунтозачепи розташовані таким чином, що при русі вони не тільки "штовхають" сніг назад, але і не дають ковзати гусеницям убік навіть при досить великому куті по відношенню до горизонтальної поверхні, наприклад, вздовж схилу замету або при повороті керма. Гусениця також знижує можливі вібрації, які неминуче виникають в будь-якому гусеничному приводі при русі по нерівностях.
Особливостей і відмінності гусеничних приводів у Apache ATV Track System: простота в установці, максимально знижене тертя самої системи, підвищена по відношенню до відомих систем гусеничного приводу прохідність, довговічність і можливість легкого управління на великих швидкостях і на off-road.
Гусениці APACHE для Can-Am Outlander L і SSV Commander 1000 XT.
Комплект гусениць APACHE для Can-Am Outlander 650
Подивіться наше відео з оглядом системи Ostacruiser, щоб побачити, як вони допомагають вам досягти ще більшої кількості місць. Бажаєте дослідити більше? Встановіть нові гусениці Apache XC на квадроцикл Can-Am, щоб отримати перевагу при їзді за будь-яких умов. Вони швидко встановлюються, легко маневрують, мають підвищену міцність і виглядають краще, ніж будь-коли! Питання лише в тому, куди ви поїдете спершу?
Гусенична система Apache Backcountry LT для Maverick і Traxter – найкраща в історії бренду гусенична система для екстремальних зимових умов з неперевершеними характеристиками, які можна очікувати від лідера у виробництві снігоходів.
ЕФЕКТИВНІСТЬ. Для роботи чи розваг – ці гусеничні системи розроблені з урахуванням любих потреб. Їзда сугробами, гонки бездоріжжям чи перевезення вантажів – чим би ви не зайнялись, з гусеницями Apache ви проїдете любою поверхнею.
ТЕХНІЧНІ РІШЕННЯ. Неймовірна продуктивність і довговічність спеціалізованих гусеничних систем: виберіть Apache Backcountry для швидкісної їзди снігом або універсальні Apache 360 і 360LT – для будь-якого сезону.
ЯКІСТЬ. Розроблені спеціально для вашого Can-Am: комплекти гусениць Apache підбираються з урахуванням потужності двигуна, налаштування шасі, середньої швидкості і разом з підсилювачем рульового управління DPS забезпечують ідеальну керованість на будь-якій трасі.
Комплекти гусениць Apache створені для мототехніки Can-Am, відкриють для вас новий світ без кордонів не тільки зимою, а й у будь-який час року.
ТІЛЬКИ ВПЕРЕД, навіть глибокими снігами гусенична система APACHE BACKCOUNTRY
Зимні гусениці. Всього одна поїздка невторованим шляхом, і ви переконаєтеся: тепер технологія, яка використовується в снігоходах, доступна і вам. Збільшена площа контакту з поверхнею, полегшена конструкція і спеціальна форма роблять гусеничну систему Apache Backcountry кращим рішенням для їзди снігом.
ГУСЕНИЧНА ЗІРКА БЕЗ ПРОСЛИЗАННЯ. Збільшений крок гусеничного ланцюга для оптимальної ефективності у глибокому снігу.
АНТИРОТАЦІЙНИЙ МЕХАНІЗМ. Регульовані попередньо навантажені пружинні і гумові демпфери забезпечують високу продуктивність Can-Am.
НАТЯЖНИЙ ПРИСТРІЙ ГУСЕНИЧНОЇ СТРІЧКИ. У системах Backcountry і Backcountry LT застосовується простий у використанні натяжний пристрій гусениць снігохода.
НИЗЬКИЙ ОПІР. Оптимізована для експлуатації у засніжених умовах геометрія забезпечує неперевершений розподіл ваги при русі снігом.
ПОСИЛЕНЕ ЗЧЕПЛЕННЯ. Система Apache Backcountry забезпечую найкращу у галузі прохідність гусениць у глубокому снігу.
ПЕРЕДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТЯГИ. Найкращий в галузі грунтозачіп висотою 2 дюйми і 3-дюймовий крок для максимальної продуктивності.
Гусеничні комплекти для цілорічного використання. Добирайтеся туди, куди потрібно: всесезонна гусенична система Apache 360 LT прекрасно пройде снігом, брудом і заболоченою місцевістю. Відвідуйте улюблений мисливський будиночок і вдалі місця для риболовлі або перевозьте важкі вантажі – відчувайте впевненість в будь-якій справі з дворічною гарантією на аксесуари.
ЕФЕКТИВНА РАМА. Лита алюмінієва рама, не збільшуючи вагу, забезпечує стійкий хід на м'яких грунтах і пухких поверхнях.
ГЛАДЕНЬКІ РОЛИКИ. Мінімізують тертя, що підвищує надійність і знижує витрати на обслуговування.
МЕХАНІЗМ АМОРТИЗАЦІЇ. Гусенична система Apache 360 LT.
Регульовані попередньо навантажені пружинні і гумові демпфери забезпечують високу продуктивність Can-Am.
ЗБІЛЬШЕНИЙ КЛІРЕНС. Провідне колесо гусениці гарантує роботу в будь-яких умовах.
УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДИЗАЙН. Гусенична система Apache 360 LT 6x6
Спеціальна конструкція забезпечує зниження вібрацій, підвищений контроль на поворотах, плавний хід, зменшення навантажень на вузли та ймовірність перекидання. Наявність моделей: квадроцикл Oultander 6x6.
Купити квадроцикли Can-Am у мотосалоні BRP Логос-Київ.
Напишіть вігук про мотосалон Логос-Київ.